Gå til innhold

Hva er det med disse define produktene egentligt???

Anbefalte innlegg

Jeg spurte om det i går også, men gikk og la meg og nå finner jeg ikke linken igjen, trolig slettet...

Men hvorfor sier de på rekalmen at define er et produkt som er utviklet og anbefales av norske frisører??? jeg vet ikke om en eneste frisør som anbefaler define...

Fortsetter under...

Annonse

har aldri hørt om glassbiter i hårprodukter før(dermed ikke sagt det ikke finnes.), men i define sine produkter, inneholder det store mengder silikon for å jevne ut skjell-laget i håret, så det skal se sunnere ut og mere glansfullt. Og silikonen legger seg også i hodebunnen, som igjen slår negativt ut på blodsirkulasjonen håret trenger. Min frisørlærer for noen år tilbake, fikk tilbud om et ganske stort pengebeløp for å stå frem på tv. Hun takket pent nei pga innholdet i flakene.

Om det med glassbiter er sant eller ikke vet jeg ikke, men det finnes jo andre skjønnhets produkter med dette i!

F.eks de lip.glossene som får leppene til å se større ut... Inneholder bittesmå glassbiter, for at kollagenet skal komme inn i leppene...!

Define er ikke bra for håret iallefal, det med silikonen kan jeg tro på, pga i begynnelsen vil du se posetiv effekt av deffine, men etter en stund vill du tydelig se skadene som kommer!

Skal du ha en god shampoo anbefalt av frisører, går du på en salong og kjøper en!

Finner du define på en salong, er du god;)

Annonse

Haha, glassbiter også ja. Altså, Define er ikke værre enn alle andre shampoer man får kjøpt på dagligvaren. De alle inneholder generelt mye ufint. Min erfaring er at Define er av dem som gir meg best hår av disse shampoene, men foretrekker helt klart ordentlig shampo fra frisøren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...