Gå til innhold

et ønske..

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ønsker bare å be dere alle tenke dere nøye om før dere tar en så drastisk beslutning som abort. Jeg tok selv abort når jeg var 18 år og det er noe jeg aldri glemmer. Jeg bærer den sorgen i hjertet hver dag, men gleder meg med tanken på at jeg en dag skal få møte min lille igjen. Dere aner ikke hvor stor synd en abort er, man får høre av alle at når fosteret er så lite er det bare en klump med celler, men de tar så feil. I ca uke 8 som er da det er vanligst (rundt den tiden) å ta en abort, er kjønnet bestemt det. Fosteret har sine egne fingeravtrykk. Det er blitt til et bittelite menneske, sitt eget lille vidunder som man velger med fri vilje å ta livet av. Det er mange som føler at de ikke har noe annet valg. Dårlig økonomi, alenemamma, for ung, redd for hvordan foreldrene vil reagere osv. Men ALT ordner seg. Det er helt sant. Nå når jeg ser på min lille sønn på 2 mnd vet jeg at jeg ville gjort nesten alt for han, jeg ville ikke for noe annet i verden vært uten han. Syns det er så feil å drive å ha sex, men å få barn, nei det passer seg ikke nå. Vil heller ha det om noen år for da passer det bedre for meg. Snakk om å være egoistisk! Håper så inderlig at dette innlegget kan være med på å forandre meninger, og ikke minst støtte noen!

Jeg har vært igjennom dette selv så jeg vet hva jeg prater om.

klem fra meg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...