Anonym bruker Skrevet 24. juli 2008 #1 Skrevet 24. juli 2008 treåringen min har hatt små blødninger fra skjeden i dag. Har ikke vondt, men synes det er ubehagelig. Er dette vanlig? Bør jeg gå til lege???
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2008 #2 Skrevet 24. juli 2008 Ja dette bør du sjekke med lege. I alle fall ringe å høre. Så vidt jeg vet så er det ingenting som skal komme ut av en liten jentes skjede... Mulig hun har fått fremmedlegemer opp i skjeden som du ikke har sett? Små jenter finner på mye rart..
Ei stor og ei lita:) Skrevet 26. juli 2008 #3 Skrevet 26. juli 2008 Gå til legen med det. Kan vere at hun har fallt? Tror det er mulig at jomfruhinna kan sprekke, alså helt ufarli, men bør sjekkes slik at en kan utelukke andre ting. Ser et forslag om fremmedlegme som hun selv kan ha puttet inn. Bør sjekkes... Hva sier hun selv da? klarer hun å gjenfortelle noe av dagens forløp?
Isa04&Alex08 Skrevet 3. august 2008 #4 Skrevet 3. august 2008 anbefaler å går til legen så fort som mulig..dette er ikke normalt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå