Gå til innhold

hvordan er de quinny vognene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som vet?

ser på triller allerede jeg, og ser at det er utrolig mange av disse ute på finn.no... vil så gjerne ha ei god trille som kan trilles over alt og som ikke har sånne små hjul...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes også de er kjempefine, så jeg stoppet en dame på veien og spurte hvordan er vognen. Alt var bra, men hun anbefalte den ikke til meg siden jeg kommer å ha en vinterbarn. Vognen har ikke plass til voksipose.

Skrevet

Snakker vi om Quinny freestyle 3 XL comfort? Det er en grunn til at det ligger mange av disse til salgs, og at modellen ikke produseres lengre. Det har vært tilbud på dem komplett med babybag til 2690 kr nå i vår. Dårlig kvalitet, en vogn som velter lett og mange som klager på den.

åhar du jo selvfølgelig de som er fornøyde med dem også, men de finnes alltid.

Skrevet

Tips herfra: Hvis det er første barnet du venter, er det lurt å vente med å kjøpe trille til du har kommet mer igang, for å si det sånn. etterhvert finner du ut at du liker/ikke liker visse ting ved en vogn, og plutselig kommer du over et tilbud osv. Ikke kjøp for tidlig, er mye å velge mellom og lett å angre.

Skrevet

dette er mitt andre barn... hadde håpet å slippe å bruke bagvogna så lenge... derfor ser vi etter trille nå.. bare sonderer terrenget og leter etter trilla for oss... kommer til å bruke bagvogna til å trille hjemmefra og til å sove i, men den er så tung å løfte, så jeg vil slippe å dra på den så lenge...

Skrevet

Hadde jeg valgt på nytt hadde jeg ikke kjøpt Quinny igjen. Den er noe slarkete.

Bagen kan bli i minste laget, jeg fødte jente i november og den gikk akkurat men måtte begynne med sportsdelen tidligere enn ønsket.

Etterhvert som babyen vokser er bagen veldig tungvin å bære opp mange trapper. Da savnet jeg "veskehåndtak".

Blir det en vinter med mye snø er den ustabil og den har tendens til å tippe dersom stelleveska er tung. Når det gjelder sportsdelen er det den jeg er minst fornøyd med. Datteren min på 20 mnd har nesten vokst ut av den selv om hun ikke er spesielt stor. Skulle hun hatt varme tykke klær på nå hadde det blitt trangt både i lengden og bredden.

Det eneste positive jeg kan si er at den er veldig lett å trille utenom vinteren og da spesielt mtp det svingbare hjulet som gjør det enkelt å komme seg inn og ut av busser og trikker selv om det er trangt.

Skrevet

Jeg har erfaring med denne vognen. Jeg var veldig fornøyd med babyvogndelen. Var også fornøyd med sportsdelen inntil datteren min ble halv annet år. Ryggen er veldig kort og den er smal, så jeg synes ikke at datteren min satt så godt i den lenger, derfor byttet jeg til OTH.

Jeg har ikke solgt Quinny vognen min, fordi jeg synes den er perfekt å bruke det første året (vendbart sete, full liggestiling, god å trille osv.). Skal derfor bruke den til nr 2 også til han/hun blir like gammel som nr 1.

Nå har jeg altså OTH og den regner jeg med å ha ut vognperioden.

Er veldig fornøyd med begge vognevalgene mine. Quinnyen var ganske billig, jeg har derfor ikke brukt noe særlig mer penger på vogn enn andre har betalt for en. Det er jo godt å vite :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...