Gå til innhold

Ju-ju-be stellevesker

Anbefalte innlegg

Til dere som har disse: hvordan er størrelsen på de?

Falt fullstendig for disse veskene, så nå står det bare om hvilken av de ;)

Vil BeTween (medium) være stor nok til vanlig, eller burde jeg gå for den største BeAll med det samme? Den ser veldig stor ut da, og vet ikke hvor mye vi kommer til å være ute "lenge". Erfaringer?

(Beklager om dette ikke hører inn under barnevogn debatten, men hvor ellers?)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138302366-ju-ju-be-stellevesker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har jujube besmall.

Den er ikke så veldig stor da, men passe perfekt til mini som er ca 1,5år. Er ikke mye vi har med oss på tur lenger. Et par bleier, en kopp med drikke, kanskje et beger med mat.

Passer perfekt når barnet begynner å bli litt større.

Når mini var baby så hadde vi behov for mer plass. Måtte ha plass til klesskift, flasker, mme bleier stellekremer osv. Så da hadde besmall iallefall blitt for liten for oss.

Antar at BeTween er bare litt større enn BeSmall. Så da er ikke den heller så kjempe stor..

Hadde nok godt for den største til en baby, veldig praktisk når man har god plass i stellebagen og lipper å stappe for å få plass til alt;) Og så heller kjøpt en besmall når du ikke trenger å ha med så mye lenger.

Elsker jujube veskene:) så spreke farger og mange smarte lommer. Eneste minus jeg kan tenke på er at vesken er ganske tung i seg selv.

Vet ikke om du ble så mye klokere... hehe;) Svarte vel igrun ikke på det du spurte om heller.. Kom vel igrun bare med min mening;)

Hei. Har en ju-ju-be spicy. Helt ny. Brukt en dag. Den skal jeg selge.

Den er romslig. Men ikke enorm.

Den er kjempefin!!

Må selge den for jeg har en ultralett vogn som har tyngden bak. Så jeg kan rett og slett ikke ha noen stor stelleveske på den vogna. Og da ble en Ju-ju-ne litt råflott.

Nei, like usikker ;)

Bestemte meg for å kjøpe den store etter innlegget ditt, men etter å ha surfet enda mer rundt kom jeg frem til at den var kjekk å ha innimellom, men til vanlig ville jeg ha en BeTween. Men har ombestemt meg frem og tilbake så mange ganger at jeg klarer ikke poste bestillingen.

Vedder prisen av en veske på at jeg uansett innen 6 måneder har 3 Ju-ju-be vesker med hver sin matchende BeMine og BeQuick, så vet ikke om det egentlig spiller noen rolle hvem av de jeg bestiller først ;)

ja ser ikke bort fra at en ender opp med en i hver størrelse tilslutt uansett...haha Er jo liksom en til sitt formål;)

Nå sikler jeg litt på en beQuick som jeg kan ha i bilen og ta i hånden når vi skal på et kjapt besøk. Slit å pakke med en stor stelleveske for en bleie og en vaskeklut;)

Annonse

Jeg har BeSmall og den holder når jeg har med ene barnet på 2år. Når jeg har med eldste eller vi skal langt så bruker jeg PackaBe (sekk). Den henger fint på vogna i de krokene til å feste på håndtaket på vogna. Har også en BeMine jeg brukte mye i syden og en beQuick jeg ikke har brukt enda :P

PackaBe er den jeg bruker mest nå i ferien med begge hjemme, vogna blir litt baktung, men det er jo fort gjort å klipse den av og på når vi f.eks er på toget.

Håper å klare meg med BeSmall første tida med nye babyen, men vi får se. Den rommer faktisk ganske mye om man ikke bryr seg om at den ser litt stappa ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...