Gå til innhold

Kan man bruke saueskinnet nå?HASTER!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det riktig å bruke det om det er så varmt ute?

Jeg syns han blir bare enda klammere å varmere om jeg bruker et laken eller teppe istedenfor...

Det puster jo, så skulle jo tro det er fint å bruke...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare å teste det vel. Min svetter ihjel på lammeskinet så jeg har tatt det vekk og ligger på et bomulls teppe. Men hun blir fortsatt klam på ryggen, men det tror jeg alle blir i denne varmen.

Skrevet

Noen barn funker det for,andre ikke. Om barnet har på seg klær av bomull o.l mister det all funksjon,men om barnet er nakent kan det funke. På veldig veldig mange fører det bare til barnet blir varmt og klamt,så du må nesten prøve og finne ut av det selv.

Skrevet

Vi bruker lammeskinn i vogna. Mini blir alltid veldig svett når han sover nå om sommeren, men med lammeskinnet blir han ikke kald, det blir han hvis han bare ligger rett på et laken el.l.

Skrevet

Her er det 28 varnegrader.Hadde mini hatt lammeskinn i vogna nå , hadde han stryki med av heteslag.

Skrevet

Etter som jeg har forstått så anbefales bruk av både ull-body og saueskinn hele året pga ull blir en ikke kald i når det er fuktig, men det blir en av bomull...

Skrevet

bruker et med kort hår, hun svetter uansett men synes ikke det er noe mer av å ligge på saueskinn! Synes hun svetter mer på ryggen når hun ligger på senga mi

Skrevet

vi bruker det, går helt fint det!

det puster mye bedre enn andre underlag, har ikke opplevd at hun har vært klam, bare litt i hodet når hun sover.

Skrevet

Vi har skinnet i vogna nå..

Lillegutt sover godt på det og er ikke såå ille i nakken. Tror han hadde vært mer klam i nakken om han IKKE hadde hatt skinnet.. Det gir luft under kroppen han..

Skrevet

Har brukt det hele tiden og jeg tar det ikke vekk.

Ligger gutten minuten blir han ubehagelig varm og kliss blaut.

M/ ulfella merker jeg ingen ting..ikke varmere under enn over.

Jeg er en av de som sverger til ull..

Tro meg eller ikke han er en sinnsykt varmblodig liten kar som kom til verden i vinter og jeg har aldri kunne brukt dress på han eller strømper.

Men ull derimot.Sverger jeg til

prøv deg frem.

du finner fort ut om det passer ditt barn eller ikke:=)

Skrevet

Jeg ville ikke brukt det nå!

Skrevet

HI her..

Jeg har brukt det på han nå igår og idag og syns det funker veldig bra på han.... Han var mer svett og klam når jeg bare brukte laken eller teppe som underlag... Så her skal vi bruke det fremover uansett temperatur ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...