Gå til innhold

Treff for oss med donorbarn i Oslo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

jeg kjenner ikke så mange av dere her inne, men ser at terminklubbene har cafe-treff for å bli kjent og jeg vil gjerne treffe andre med donorbarn i magen.

Gjerne i begynnelsen av august, eller når det måtte passe - vi finner en dag og lager et BIM-treff!

Selv er jeg 36 år, dette er min først graviditet -

og idag skinner sola over Oslo-by!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

vi er et lesbisk par på 34 og 38, som venter vårt første barn (en gutt) i oktober. Vi vil gjerne være med på et slikt treff. I begynnelsen av august passer veldig fint for oss!

Skrevet

Hei

Vi har ikke vært inne på denne siden på veldig lenge da vi var prøvere. Nå er vi gravide og venter en prins i november.

Jeg har en kvinnelig samboer og er 34 år.

Vi blir gjerne med på treff:)

Skrevet

Hei!

Det vil gjerne vi også være med på! Vi er et lesbisk par på 26 og 28 som venter en liten pjokk i månedsskifte november/desember:) Begynnelsen av august høres fint ut.

Skrevet

Heisann! Jeg vil gjerne også bli med på treff.

Jeg er 31, med partner på 36, og vi venter baby i slutten av august!

Hadde vært fint å ha noen å trille med i høst/vinter.

Skrevet

Hei!

Jeg vil også være med på treff så sant jeg får lov til å bevege meg. :) Jeg er 26 år, min kone er 28 og vi venter vår første i oktober

Hadde vært kjempefint å bli kjent med flere i samme situasjon.

Skrevet

Hei, vi er også gjerne med på treff! For tiden bor vi i Trøndelag, men vi flytter sørover innen 20.august. Men hvis dere skal møtes flere ganger så kan vi jo være med. Forstår at dette treffet blir i begynnelsen av august? Vi er 25 og 28 og venter ei jente i slutten av november:)

Skrevet

Dytt-dytt!

Noen som vil foreslå tid og sted? ;)

Skrevet

Vi er også interesert om det blir flere treff :) Vi venter vårt første barn i disse dager så det er vanskelig å planlegge noe akkurat nå. Vi er 26 og 33 år.

Skrevet

Da tar jeg ansvar og lager et treff -

For min del passer Torsdag etter jobb - dvs ca fire/fem tiden? For meg passer andre dager og....

Hva med Et Glass, Oslo Mek http://www.oslomekaniskeverksted.no/ (men her må vi bestille mat fra de omliggende restaurantene) eller?

- båt til Herbern med badetøy om sola skinner?

Vi ses!

Skrevet

Oslo mek er jeg med på. Det er det eneste stedet jeg kan komme meg til uten at det er noen fare for meg. (har vært sengeliggende siden uke 17) Torsdag er også en fin dag:) Så om det blir oslo mek er jeg med:)

Skrevet

Oslo mek. er fint:) Nå på torsdag, altså den 7. august? Da er det mulig vi er bortreist, men i så fall blir vi gjerne med neste gang! Ellers så er torsdag den 14. august heller ikke dumt!

Skrevet

Hei!

For vår del passer også torsdag 7.august. Syntes Et Glass hørtes fint ut, men er åpen for forslag.

Men vi begge er på jobb, og klarer ikke før ca 17-17:30 tiden.

Skrevet

Heia,

kan vi ikke prøve Oslo Mek kl 17:30 på torsdag da?

Vi har vel litt bul på magen slik at vi finner hverandre?

Skrevet

Høres koselig ut! :)

Men litt vanskelig å finne bulen på magen om man sitter kanskje?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...