Regnbuens barn™ . Skrevet 24. juli 2008 #1 Skrevet 24. juli 2008 Har ikke funnet noen nettbutikk som har det her i landet.. er det noen som har noen tips?
Gjest Skrevet 24. juli 2008 #2 Skrevet 24. juli 2008 Mener at biteringen.no selger trekk nå. Ta kontakt med dem via mail. Ellers kan du kontakte de som selger vognene. Eller babyjungle.nl
Regnbuens barn™ . Skrevet 28. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. juli 2008 Takk for tips, har fått svar om at de får inn om et par uker. men steike så dyrt! ;-)
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 28. juli 2008 #4 Skrevet 28. juli 2008 Du kan spare litt på å kjøpte fra utlandet men det er uansett helt horrible priser. Jeg kjøpte brukt, og det var et helt greit og pent brukt trekk.
Regnbuens barn™ . Skrevet 28. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. juli 2008 Fant nemlig ikke den fargen jeg ville ha på finn.no.. Når jeg sjekket babyjungle.nl så virket det som om trekkene passet 06 vognene..Har du tips om andre nettbutikker?
LegallyBlond Skrevet 28. juli 2008 #7 Skrevet 28. juli 2008 Koster 1899 kr for nye trekk på biteringen. Han har bare inne pumkin nå tror jeg, men venter på lilla, brun, blå iallefall (tror han sa grønn og sort også, men husker ikke helt...). Var så lang leveringstid, så han visste ikke akkurat når de kom. Er vel 2 uker siden jeg var der og spurte, mulig han har fått inn noe.
Regnbuens barn™ . Skrevet 28. juli 2008 Forfatter #8 Skrevet 28. juli 2008 De skulle komme inn i neste uke..
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2008 #9 Skrevet 28. juli 2008 Hvilken farge skal du ha da? Legg inn et innlegg på vogndilla.no under ønskes kjøpt kanskje?
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 28. juli 2008 #10 Skrevet 28. juli 2008 Hør med Fru Lyng i Oslo eller Barnas Hus, det er også OTH forhandlere. Men jeg vet at det generellt er lang bestillingstid på OTH-varer i Norge. Kan jo også høre med babyproffsen.se i Sverige men det er ikke sikkert de sender til Norge. Bebito.no er en butikk i Trondheim som også selger OTH, men de har også jevnt over lite på lager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå