aya75 Skrevet 24. juli 2008 #1 Skrevet 24. juli 2008 Jenta mi er strax 7mnd. Hun liker Holle sin risgrøt og vi har begynt å gi Hipp sin havregrøt som det ser ut som hun også liker godt. Ellers er det godt m Hipp sine fruktpureer spes eple/pære, eple/pære og banan og glassene m eple/blåbær og den m ren pære, men det finner vi ikke så ofte i butikken. Hun liker og veldig godt nestle sin grønnskaspure. Har laget grønnskaspureer selv og hun liker de (foretrekker helst egenlaget jeg da, men hun bare elsker nestle sin...)Har ikke sett noen Hipp grønnsakspure i butikkene her jeg bor.. Ellers går det endel i div frukt og grønnsaker i babyfeeder.(vannmelon,melon,agurk,frossen banan...) Er litt nysgjerrig på hva andre bebiser liker...kanskje jeg kan få noen nye ideer.
aya75 Skrevet 24. juli 2008 Forfatter #2 Skrevet 24. juli 2008 Mente selvfølgelig: Hva er DET barnet deres liker å spise....
☆:*´¨`**´¨`*:☆ Skrevet 24. juli 2008 #3 Skrevet 24. juli 2008 hun er 8 mnd og spiser den middagen vi har, om det er noe som er lett å mose, ellers har jeg fryst ned rester til henne. Hun elsker melon, og frukt generelt. Jeg gir henne det meste, og har ikke opplevd at hun ikke liker noe. Vi gir nestle sin eplegrøt til frokost og småfolk sin kveldsgrøt =)
aya75 Skrevet 24. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 24. juli 2008 Gleder meg til vi og kan gi det vi spiser. (Hun får lett litt vondt i magen, så tar det litt rolig enda, men begynner å tåle mer og mer nå) Det virker så greit og koselig.
mamman_til _♥♥♥♥♥ Skrevet 24. juli 2008 #6 Skrevet 24. juli 2008 jenta er 9 mnd å elsker makrell i tomat på brødskiva. til mors store fortvilelse,hehe.. haaater lukta!! men sunt for henne da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå