Hilde-29har nå 2søte små Skrevet 24. juli 2008 #1 Skrevet 24. juli 2008 Har fortsatt problemer med søvnen til 2 åringen vår. Hun har problemer med å sovne uten at vi er til stede.det verste nå er at hun våkner opptil flere ganger om natten. Hver kveld må vi sitte inne til henne til hun har sovnet.nå går det ganske fort for henne å sovne i forhold til starten på dette problemet,da brukte vi opptil 2,5time før hun sovnet.nå er det som regel overstått på 15min eller kortere. Hovedproblemet er at hun våkner flere ganger om natten, f.eks inatt var sambo inne med henne igjen hvertfall 10 ganger.hun sovner tvert når hun blir lagt ned igjen,men må sitte der til hun sovner,ellers er det opp igjen.dette er utrolig slitsomt, det er sambo som er oppe alle disse gangene, å han husker nok ikke sist han hadde en hel natt søvn. når hun da våkner,midt nå natten,kommer hun stormende inn på rommet vårt,som ligger vegg i vegg med henne.stiller seg ved senga,å sier ingenting som regel.det er akkurat som hun våkner og blir redd for hun er alene.nå har disse søvnproblemene vart såpass lenge, å jeg skulle gjerne sett at det hadde ordnet seg før babyen kommer,som den jo kan gjøre når som helst egentlig.Vi har også kuttet ut dupp på dagtid nå,så det er kanskje derfor hun sovner fortere på kveldene nå da. Prøvde å skulle ringe helsestasjonen for å få råd tenkte jeg,men vet ikke hvor vi hører til,da jeg ringte kommunen kunne ikke de hjelpe meg med å svare på det engang,ble satt over hit og dit å fikk tilslutt beskjed om å ringe hver en helsestasjon for å undersøke om vi tilhører der.det er jo bare helt utrolig!!!nevner at vi flyttet til nytt hus for snart 2 mnd siden.å når jeg da sjekker de aktuelle helsestasjonene så har de jo selvfølgelig sommerstengt!!ahh så frustrert!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå