Gå til innhold

symtomer som avtar eller er jeg paranoid?

te-kjerringa

Anbefalte innlegg

Skrevet

forrige gang vet jeg ikke helt hvor langt på vei jeg var.. mener jeg var i 8-9 uke når plutselig symtomene forsvant. legen på UL mente det hadde sluttet å vokse i uke 5..

nå er jeg gravid i uke 10 og syns symtomene dabber av igjen.. plutselig var det så lite brystspreng, de virker litt midre, jeg føler meg mindre kvalm, ikke så trøtt osv.

syns det e vanskelig å tenke på at det kan gå så lang tid før kroppen merker at noe er galt. hvis noe er galt kunne det vel bare ha kommet ut med en gang så ble jeg fort ferdig med det! men nei.. kanskje også denne gangen skal det drøye lenge..

har time til UL på neste uke, men nå flipper jeg litt ut, så jeg ringte til legen for å få målt hcg. kanskje det kan gi en pekepinn?

merket at jeg bruker mye tid og energi på å kjenne etter på symtomer og kanskje er jeg blitt paranoid..

men jeg har jo bare dårlige erfaringener med dette, og ingen gode..

håper på det beste i det lengste

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Symptomene pleier jo å avta litt etter hvert. Forstår forresten helt klart paranoiaen din, og vil bare krysse fingrene for deg. Håper du slipper å gå gjennom det en gang til..(det vil gi meg også litt mer håp...) *Klemme på*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...