Gå til innhold

Har endelig kjent liv:)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer - så gøy! Jeg kjente liv for første gang for noen dager siden (19+3) og etter det har jeg begynt å kjenne MASSE! Det er jo så morsomt! Begynner nesten å fnise hver gang det skjer, det er så rart, og jeg blir så full av følelser. Man kan kjenne det utenpå magen nå også. Nå er jeg 20 + 2...

Det er berre så fantastisk!

Min første - blir gutt:-D

Kjente liv første gong 15.juni - ca 16 veker. Då kjentes det ut som "headbanging". Fekk skikkeleg kul på magen litt nedanfor og til venstre for navlen. Tok ei stund før eg kjente så mykje etter det, men litt småsprell og slikt. Har forranliggande morkake, så det er ikkje så ofte eg kjenner kraftige spark enno (21 + 3 i dag), kjem an på korleis han ligg. Har relativt ofte kynnarar no, men går fort over. Litt ubehageleg når det står på, men livmora må jo få trening den også før fødselen.

Utanpå magen no kan eg kjenna det som eg trur er rygg og rumpe, men kan vel også vera hovudet...ikkje så lett å seia enno.

Blir spennande å følga med framover:-D

Så gøy!!! Jeg begynte faktisk allerede i uke 18 jeg å kjenne liv, men var ikke sikker at det var det før et par uker senere. nå kjenner jeg faktisk hver dag og det er en vidunderig følelse :) Min morkake har også festet seg øverst foran i min livmor.

Ha en fin sommer og kos deg med livet i magen :) Det gjør jeg... hehe...

jeg har så smått begynt å kjenne liv jeg også. I går var jeg enda litt usikker på om det var babyen eller ikke, men da vi la oss i går kveld la samboern min hånda på magen og jeg sa til babyen"nå må du sparke litt for pappan din" Å jaggu kjente han et pitte lite spark. For en opplevelse for oss begge to!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...