Gå til innhold

på kreditkortet så er det 16 siffer. men det er jo bare 11 når man skal betale ned. hvem skal jeg ta bort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har nemlig mistet regningen og jeg må jo betale ned uansett. nekter og måtte betale renter.

det står:

oooo tttt bbbb xxxx

så de elve første? eller de elve siste? eller er jeg på bærtur?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kortnr er ikke det samme som kontonr du skal betale inn til, og det er vel kontonr som har 11 siffer?

Skrevet

De 16 sifrene er kortnummeret, de 11 er kontonr. Når du betaler regninger bruker man de 11.

Skrevet

hm.. hva gjør jeg da da? for det er jo ikke noe konto nr her

hehe.. jeg er fjærn

Skrevet

Du skal skrive inn alle de kkkk bbbb dddd uuuu der det står kortnummer.

Skrevet

Du kan ikke se via nettbanken (oversikt over kredittkort og hvor mye gjeld du har på dem feks - i postbanken ligger dette under "mitt kundeforhold") eller i tidligere utførte betalinger?

Skrevet

men man får ikke betalt ned med kortnummer.

jeg har brukt kortet og må betale ned det som er brukt... hm.. dette ble komplisert

Skrevet

står ikke kontonr ditt der det står navnet ditt. Altså på andre siden av der kortnr står?

Visst ikke får du ta en tlf å spørre de

Skrevet

Ring til kred.kort selskapet og fortell hva som har skjedd, så får du nok sikkert kontonr og kidnr så du får betalt regningen:)

Skrevet

nei. det står ikke.. hm.. jeg får lete litt til etter regningen. den må jo være her ett sted.. hehe

takk for hjelp!

Skrevet

Cluet er at bankene har en bestemt konto som man betaler inn kredittkortregningen til, så nullstilles kortet etter at man har betalt inn til den kontoen. Den kontoen finner du IKKE på kredittkortet.

Du har ikke en gammel regning eller kan se i nettbanken hvilken konto du betalte til sist.

I banken jeg jobber bruker man det faste kontonr + kortnr. som KID.

Ring de og hør du, eller kanskje du finner svaret på nettsiden deres :)

Skrevet

takk! det var opplarende :-)

hm.. jeg trodde jeghadde betalt en gang før (nytt kort) men jeg begyner og innse at jeg ikke har gjort det. ihvertfall er ikke posten enig.. hehe.. hm.. rotehode!

Skrevet

Enten får du ringe de og hørt, eller så får du se på forrige betaling, hvis du har betalt til de før.

Skrevet

JEG FANT DEN!

JIPPI!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...