Gå til innhold

April: Aprilbaby!!

Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så koselig at du spør! Joda..nå er leiligheten endelig solgt.... puh... 4 visningshelger og 3 privatvisninger. Holdt på å bli skillsmisse dette ...neida så ille var det ikke, men det tok jaggu på..... Bære tørketrommel, stellebord, tv, tv-benk og kommoder opp og ned, opp og ned...... vaske, vaske, vaske....kjøpe blomster og pynte og......BLÆHHH... Vel den er solgt :-))))).

Nå holder vi på på huset for full fres når vi ikke er på ferie. Var en uke i Kristiansand her og det var stor stas..... Lille er nok Kaptein sabeltans største fan.... hehe.... Denne uken har vi vært i Sverige... Trodde nesten vi var i syden.....fantastiske strender, ikke en sky på en uke, 30 i grader i lufta og 24 grader i sjøen...Deilig. Kom hjem i går og i dag har vi altså holdt på på huset vårt. Gleder meg såååååå til å flytte - bare 4 uker igjen nå :-)))))) (hadde det ikke vært for øra hadde gliset gått rundt nå)....

Hvordan går det med deg og formen din? Hatt en fin sommer så langt?

Formen min i seg selv er vel så langt fra en fin sommer man kan komme; har vært sykemeldt siden slutten av juni og ligget på sofaen når jeg ikke har vært på do. Blæh! Takler ingen lukter og langfra Matilde sin kroppslukt og det er ganske trist. Jeg stinker når jeg ikke har dusjet, stinker når jeg dusjer (pga såpe), huset stinker enten det er rent og ryddig eller rotete (pleier som regel være det siste nå når jeg ikke gjør noe selv) og varmen kunne tatt drepen på meg hadde vi ikke hatt varmepumpe med kjølefunksjon - phew!!

Men sånn ellers går det bra. Vi "rakk" å ha ferien vår nesten ferdig i juni før kvalmen slo inn. Først Kroatia ei uke som var kjempekoselig, deretter litt farting, blant annet til Oslo (gud så vanskelig det var å få hotellrom plutselig! helt til vi skjønte hvorfor; bon jovi konsert..). Siste uka var det på hytta med svigers og det var vel da ting begynte, så jeg lot humla suse og lå på sofaen der også. Matilde har storkost seg tror jeg. Og nå når det er så varmt også så er det "eg vil bada i blonsten, mamma" (en sånn billig-dritt-blomst som spruter vann i alle retninger på en uforutsigbar måte) eller "i badebasseng" (øyivnd har tatt henne med til et badeanlegg med oppvarmet vann flere ganger). Var også en tur i dyreparken og jeg måtte jo flire litt... Vi var i sabeltanns rike og spurte om hun ville kjøre båten. Joda det ville hun gjerne men da MÅTTE hun ha en kniv først..??!? Hun syns nok han er litt skummel også, hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...