Gå til innhold

barnevogn- tips og erfaring ønskes

Anbefalte innlegg

Jeg har sinnsykt lyst på Emmaljunga Smart Duo Combi eller Emmaljunga Edge Duo Combi..

Er det noen her som har erfaring med de vognene og kan gi meg tips eller si sine erfaringer om disse vognene slik at det blir litt letter å velge?

Hvis noen vet om noen bedre vogner som er litt billigere, gi meg et hint :)

Fortsetter under...

Jeg har Edgen. Elsker bagen, masse finesser. Stor og lun. Stor handlekurv, god fjæring. Minuset er vekta og tar stor plass sammenlagt. Har kjøpt annen sportsvogn da jeg synes edgen er altfor tung. (er avhengig av kollektiv transport).

Hvis du velger edge anbefaler jeg classic understellet, så blir ikke vogna tyngre enn den bør.

Har tre venninner som har denne vogna, og de er kjempe fornøyde (minus hun ene som tok sportsunderstellet skulle ønske hun tok classic i stede).

Jeg selv trodde jeg kom til å ta denne vogna, men endte opp med city crossen med city bag pga jeg kjører kollektivt. Tror jeg kommer til å bli kjempe fornøyd, men sto lenge å vagla mellom edge og city cross.

Hei! Jeg leter også etter vogn, og favoritten sålangt er Emmaljunga Edge Duo Combi. Hvis du går inn på

http://www.emmaljunga.se/techspec_all.asp?lang=NO

kan du velge å sammenligne kun Smart og Edge. Der vil du se at Edge har mye flere funksjoner enn Smart. Er bare å tenke etter hvilke funksjoner som du tror vil være viktige for deg og din baby. Jeg ønsker i alle fall å ha vendbart håndtak, slik at jeg kan endre barnets kjøreretning bare ved å flytte håndtaket over til andre siden av vognen (for å unngå vind, snø, regn og sol inn til barnet). Det er det ikke på Smart, så her blir det nok Edge hvis vi går for Emmaljunga. Ønsker deg lykke til med vogn valget ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...