Gå til innhold

festing å drikking!!!!

Anbefalte innlegg

Lurte på om det er noen andre her som har kjærester som fester å drikker mye i helgene.. Min kjæreste har ikke gjort det så mye til nå, men i sommer og til høsten blir det nok mer.. Så føler jeg meg liksom litt utenfor i blant da, prøver å være med på fest men virker som fulle folk overser di som er edru, edru folk er jo ikke så morsomme å prate med da.. så jeg føler meg på en måte litt ensom i blant da og utenfor.. Nesten sjalu for at han skal tulle å ha det artig med andre jenter som drikker. Så lurte jeg bare på om det er andre som føler det på denne måten av og til..

Savner ikke noe særlig festing å drikking da, er så glad for at vi skal ha en baby, men av å til føles det bare litt dumt, så får jeg dårlig samvittighet for at jeg blir lei meg for at jeg ikke kan drikke, for er jo så klart mye mer glad for at jeg er gravid:-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138300355-festing-%C3%A5-drikking/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje det ikke blir som du tror? Kanskje han ikke blir å feste, eller kanskje du kommer til å ha det vel så gøy som de andre? Selv var jeg i bryllup for noen uker siden, og jeg var en av de ivrigste på dansegulvet, -og jeg hadde det SÅ gøy!!!

Ikke ta sorgene på forskudd, kjære deg. Det går nok så fint skal du se :)

Nei er jo ikke sikkert det blir som jeg tror, har nok kanskje en tendes til å ta sorgene på forskudd. Det var veldig gått å høre det med bryllupet, burde nok prøve å forandre holdningen min så for jeg håpe det blir artig. Takk for oppmuntringen:-)

Ja det er fint. Blir visst fest i morgen, er så mange som kommer hjem i ferien at noen kompiser av kjæresten min har dradd i gang noe. Så jeg skal møte opp med en positiv innstilling på at det blir artig, kjøpe litt alkoholfri vin og øl kanskje. Hehe.. nei det er ikke lett å forandre innstilling, man må som du sier bare jobbe med det, noen ganger har jeg noen positiver tanker om ting, men av og til glemmer jeg hva det var jeg synes var positivt, så blir alt bare negativt. Hehe.. Men jeg håper virkelig det blir artig i morgen, kanskje en annen veninne av meg som er gravid også kommer å det hadde jo vært kjekt:-)

Blir sikkert kjempekos! Og er det mange av kompisene deres som ikke har sett deg gravid, så vil de helt sikkert synes det er kjempekos at du kommer. Du vil få masse oppmerksomhet bare der, tipper jeg. Og du kan jo bare "vise" de at man ikke trenger være "kjip" selv om man er gravid :) Du vet det er ingen skjønnhet eller kledning som kan overgå en gravid og fornøyd jente. You go get them, Girl! ;)

Psst! Også må du fortelle hvordan det gikk da :)

Annonse

Det er ikke like lett å gå gravid når det kommer til festing, men jeg tar alltid med meg en six-pack med munkholm og litt brus som jeg kan blande drinker av, så får jeg samme stemningen og må bære tung øl jeg også. hehe Og så er det bare å ha en positiv innstilling. Jeg ble faktisk veldig overrasket over hvor ålreit det kan være på fest uten å drikke. Når klokken nærmer seg tolv er det kanskje ikke like interessant å prate med alle, men... Jeg er så heldig at vi fester mye med naboene våre, så jeg drar hjem når det passer meg. Samboeren får bli så lenge han vil, men han har faktisk roet litt ned på tempoet, og drikker seg sjelden overstadig. (han tør sikkert ikke bli mobba av meg dagen etter).

Men jeg tror det er veldig viktig å ikke sette løpestren på disse gutta våre, for det er tross alt ganske skummelt for dem å bli pappa også. Jeg fikk mye positivt ut av at han ble igjen på fest uten meg, for da fikk han pratet masse om hvordan HAN så på det å bli pappa, istedenfor at alle henvendte seg til meg. Da kom det frem mye som han aldri hadde sagt til meg! :)

Jeg har kjøpt en alkoholfri vin, å tenkte faktisk jeg skulle kjøpe noen munkholm og. Du har rett i at bare man har noe slikt saft eller brus å så man kan lage seg alkoholfrie drinker så føler man seg litt mer som en del av resten:-) Hehe nei er kanskje ikke alle som er like interesannte å prate med utover kvelden så er jeg litt redd for å bli veldig trett, festen er der hvor samboern min er i fra, så da må jeg hjem til svigers å legge meg.

Ja det er klart at di sikkert å har behov for å prate med folk av og til om det å skal bli pappa, nå har han mange kompisser som nettopp har blitt det selv, tror kanskje han prater med dem innimellom, å det er jo kjekt:-)

Håper ikke kjæresten min blir overstadig i kveld, synes det er så ubehageli, det er sjelden han blir det, å han sier han skal prøve å la være, men vet jo selv aldri om han plutselig går på en smell:-(

Men nå får jeg ta denne kvelden som den kommer å satser på at det blir artig. Har nok julpet masse å prate med deg, kommer til ha ha det vi har snakket om i tankene, så da går det nok bra:-)

Tusen takk:-)

Fint å kunne bidra, men vi var nok fler. Jeg svare deg på de første, så var det ei annen ei som skrev dette med å ha med seg eget drikke på fest, men jeg synes hun skrev mye fint hun også. Gleder meg til å høre hvordan det ble. Selv skal jeg ut på sjøen i morgen, og gleder meg enormt! Skal ikke klage, for det er nydelig vær, men det er så varmt at for min del så er det eneste som gjelder nå å være enten på eller ved sjøen. Så det blir herlig!

Klems L :)

Hehe lurte litt på om det kanskje var noen andre som hadde skrevet den. Fint med litt oppmuntring fra flere:-) Det gikk i hvertfall ganske bra, klarte å holde meg våken og opplakt til hall 4, så dro vi hjem.. Hadde med meg ei flaske alkoholfri vin og noen munkholm.. Å jeg ble faktisk litt bekymret en stund om det faktisk var alkohol i det jeg drakk, for følte at jeg ble beruset, var ganske ivrig på å få placeboeffekt, så var nok den som slo til. Det verste av alt var at jeg faktisk var dårlig på lørdag, var kvalm, trett og følte meg rett og slett fyllesyk:-( Mulig det kom av at jeg sov veldig lite, pluss at det stinket alkohol på soverommet etter kjæresten min:-( Å han var også veldig snill utover natten, ga meg masse oppmerksomhet, å sa mye fint, jeg blir nok litt oppmerksomhetssyk innimellom, spesiellt når det er fest å jeg ikke kan drikke, da vil jeg at han skal vise at han vet jeg er der!! Hehe.. Så nå har jeg i hvertfall en god erfaring å ta med fra denne gangen.

Vi reiser til Tyrkia torsdag sammen med et annet par, mulig det blir en eller to fester da å, og etter fredagen tror jeg det går bra, å det paret vi skal reise med er koslige folk, så det skal nok gå greit:-)

Når jeg og typen går på fest sammen drikker ikke han så mye og han holder meg hele tiden i hånden og fotfølger meg hvor som helst. Veldig fint med oppmerksomhet, men når han nekter meg å danse tar han lissom bort det eneste jeg har på de festene som jeg syns er gøy.. noe man kan gjøre med det ? prøvd å snakke til han men han blir bare sur..

Koselig at han gir deg så mye oppmerksomhet:-) Hmm, jeg vet ikke hva man kan gjøre med det hvis det ikke nytter å snakke til ham.. Opplever også av å til at kjæresten min bare blir sur hvis det er ting jeg vil snakke med ham om.. Han sier jo vi skal være åpne med værandre å at jeg må si i fra om det er noe, men hvordan skal jeg kunne gjøre det om han bare blir sur? Hehe, er ikke så greit bestandig!!

Annonse

Da er det meg her igjen. Så fint at det gikk så bra, og at du fikk en positiv opplevelse av det. Jeg hadde det jo som nevnt helt kanon på det bryllupet jeg var i, og nå er det nytt bryllup neste helg, og enda ett i september. Og jeg har i tillegg tidenes stiligste kjole, så jeg skal gå med hodet høyt hevet ;O)

Kos deg i Tyrkia og nyt livet!

-L-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...