brooklyn Skrevet 23. juli 2008 #1 Skrevet 23. juli 2008 Etter en kule med sopp på puppen, såre brystvorter, sprekk ved "roten", dårlig sugeteknikk og en zaftich brystbetennelse er nå alt såre vel og jeg ammer uten vondter!! Lille sjefen er 7 uker og jeg følte at det nå var på tide med litt u-vondt:) ..og så kjekt det er!! STÅ PÅ, jenter! Det BLIR BRA!
Expat Skrevet 24. juli 2008 #3 Skrevet 24. juli 2008 Yay! Du er vel klassifisert som ammehjelper nå nesten? Du kan bli det på en dag, Trondheim 17-19Okt! Bli med bli med!
brooklyn Skrevet 24. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 24. juli 2008 tanken er ikke heeelt fremmed:) Er vel ikke noe i Bergen? Bare LITT nærmere!
Expat Skrevet 24. juli 2008 #5 Skrevet 24. juli 2008 Vel, jeg ble ammehjelper helt fra Tyskland, så Bergen bør kunne gå an. Den vanlige måten er at man gjør det over nettet. Du vet jeg er i Bergen for tiden? Permanent faktisk!
Gjest Skrevet 24. juli 2008 #6 Skrevet 24. juli 2008 Gratulerer! Det høres ut som du har helt like mine erfaringen, jeg tror det varte en tre måneder for meg. Men nå ammer jeg på 14. måneden og synes det begynner å bli lenge :-) Kos deg!
brooklyn Skrevet 24. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 24. juli 2008 Ser man det ser man det:) Den store verden snevrer seg inn og man ender i Bergen! Ikke verst:) Trives du?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå