Gå til innhold

Dårlig samvittighet

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Sliter så fryktelig med dårlig samvittighet om dagene. Jeg har en veldig krevende jobb i helsevesenet, og i disse tider er det ferieavvikling som medfører dårligere bemanning på jobb og mye overtid. Ryggen/ bekkenet verker som bare det, har flere kynnere i løpet av en arbeidsdag, og er så trøtt når jeg kommer hjem etter en vakt at jeg ikke har overskudd til å lage middag en gang. Har dårlig samvittighet for samboeren min, og selvfølgelig for den lille i magen.. Men samtidig har jeg dårlig samvittighet for mine kollegaer som har stått på hele sommeren og jobbet overtid, og er nesten like slitne som det jeg er. Hvis jeg ber om sykemelding vil det bety enda større belastning på dem.. :(

Flere som er i samme situasjon?

• 2 måneder senere...

Fortsetter under...

Har nesten samme problem. Er sykemeldt, og har ikke fått gitt opplæring til mine kolleger ennå. Så mine arbeidsoppgaver blir ikke gjort. Jo lengre jeg er sykemeldt, jo værre blir det. Men det ser ikke ut som jeg blir bedre med det første.

Blir stadig spurt om å komme på jobb, men jeg er ikke i form til det. Har så dårlig samvittighet fordi jeg er syk, og fordi jeg ikke får delegert bort ting, og at det blir mer å gjøre på de andre når jeg endelig får lært dem opp. Ting hoper seg opp, og det kommer til å bli mye å ta igjen.

Hvis jeg ikke blir bedre snart, kommer jeg til å ha et stort problem. Det er jo mitt ansvar å gi opplæring til de andre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...