Gå til innhold

Mysteriet med den forsvunnede smokk....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere vært ute for at smokken forsvinner, og er helt totalt umulig å finne igjen?

Vi mister smokker stadig vekk, men det er vel naturlig når vi er ute og går tur eller er på farten et sted.

I kveld når jeg hadde lagt småen så hadde han som vanlig smokken i munnen. Jeg var inne hos han flere ganger og puttet i smokken. Men så når jeg nok en gang skulle putte i smokken så var den vekk, og da mener jeg helt vekk. Jeg har endevendt alt, tatt av sengetøy, ut med madrassen, strippet småen, flyttet på møbler og rett og slett saumfart rommet hans. Det er lite møbler der så den kan IKKE være flere steder. Jeg skjønner ingenting!

Jeg hadde desverre ikke flere smokker på lur, noe jeg alltid har - bare ikke i dag - selvfølgelig.

Etter 1, 5 time med grining mens jeg lette like lenge etter smokken, sovnet han helt utmattet..... uten smokk...

Men HVOR er den!!!!!! Går det an å svelge en smokk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjekket du inni dynetrekket?

Når første jenta mi var blitt litt større forsvant det smokker hele tiden og vi forsto ikke hvor de ble av. men en dag da jeg satt på gulvet så jeg at det var noe inni den ene høytaleren vår. Der hadde hun puttet inn hele 6 smokker og en leke:o)

Skrevet

Her har vi 3 smokker liggende i senga, sånn at jeg er sikker på å finne en hvis jeg må inn og gi han den. Men er som du sier, helt utrolig hvordan smokker kan forsvinne sånn helt av seg selv.

Skrevet

ja, jeg finner stadig smokker på gulvet under senga... Mellom senga å veggen osv. Og når jeg må lete så fælt etter smokken våkner hun bare mer og mer :( så nå bruker jeg smokkesnor på natta også. Fester den langt nede på magen så jeg er sikker på at hun ikke kan kveles av den, selv om jeg vet at de er laget så "korte" at de ikke kan kveles...

Skrevet

>Jeg gjorde også dette...helt til guttungen fikk surra den skikkelig stramt rundt ene fingern... Den var kald, blå og han gråt sårt... Da slutta jeg med det gitt... så det er ikke bare kvelning som er farlig der.

Skrevet

Men koffør måtte ungen sovn av utmattelse? du kunne da ha gått i stue eller en anna plass å henta en ny smokk,å leita etter den smokken dagen etter? Æ har ofte funnet smokka bak den tøyveggen rundt senga å inntil veggen...

Skrevet

Det finnes en smokkepute som kan brukes om natten. Du fester smokken til en snor på puten. Når barnet mister smokken kan h*n finne igjen smokken selv ved å få tak i puten.

Puten heter "Bappilove smokkeputen". Jeg har sett at de har denne hos Babyshop. Datteren min skal få denne når hun blir litt eldre. Det er anbefalt fra 4 mnd pga det er da de kan lære seg å finne smokken selv.

Du kan sjekke ut puten her: http://www.bapillove.com/

Jeg tror ikke det går an å svelge en smokk..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...