muchaneta Skrevet 23. juli 2008 #1 Skrevet 23. juli 2008 Når er det vanlig at babyene kommer i den fasen der de får separasjonsangst? Min er litt over seks mnd,å nå er det bare mamma som er bra nok. Sjarmerende for mor,men litt slitsomt at hun ikke vil være hos andre...
Natalina ´08 og snuppa ´10 Skrevet 23. juli 2008 #2 Skrevet 23. juli 2008 Lurer jeg også på.. Min er like gml. som din. Hun må fysisk se meg hele tiden, eller så hyler hun. Blir nesten sprø snart! :s
vipsen*en av hver* Skrevet 24. juli 2008 #3 Skrevet 24. juli 2008 min jente på 4 mnd er begynt å hyle vist jeg eller pappaen går.. eller har vært på ferie med ungene mine alene no og hver gang mormor eller morfar har hatt ho og jeg har gått har ho begynt å hylgrine.. ikke noe kjekt..
Mariamin Skrevet 24. juli 2008 #4 Skrevet 24. juli 2008 Min jente er sånn enda, og hun er 9 1/2 mnd.. Har vel vært sånn siden 4 mnd alderen, tror jeg. Nå har hun feber på andre dagen, og da er det bare mamma som er god nok. Hun skriker til og med når pappan skal holde henne.. Noe slitsom ja....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå