Gå til innhold

Noen modne førstegangsfødende i Bærum?

tojus

Anbefalte innlegg

Jeg er i siste halvdel av 30-årene og bor snart på Kolsås. Er det noen modne førstegangsfødende i dette området eller i Bærum for øvrig? Er så spent på hvordan eventuell barselgruppe vil bli. Frykter at jeg skal være eldste førstegangsfødende her, blant "bedrevitende" yngre damer... Har behov for kontakt med noen i min situasjon.

Fortsetter under...

hei,

Jeg er rukket å bli 41, og er førstgangsmor med en datter på snart 6 mnd og bor på Skøyen i Oslo. (Vi ser etter bolig i Bærum). Jeg har også ønsket å komme i kontakt med andre i lignende situasjon/alder som meg selv, uten hell ennå. På helsestasjonen sa de at det var masse mødre på min alder i bydelen, uten at jeg har truffet på de. Selv om jeg hyggelig barselgruppe med yngre mødre som jeg treffer jevnlig ønske litt sosial omgang på min alder å dele erfaringer med.

janevictoria

Det var ikke mange, men da er vi i alle fall fem!

Jeg kunne på sikt tenke meg å treffe de av dere som har lyst. Men frem til termin i slutten av oktober føler jeg at jeg har nok med flytting, jobbstart etter lang, rolig ferie og forberedelser/innkjøp til babyen.

Om noen ønsker å treffes etter oktober eller bare ha kontakt på nett, har jeg opprettet en profil på meg selv. Bare klikk på nick-navnet mitt, så kan dere sende meg meldinger. Da er det lettere å finne hverandre igjen, enn å lete etter denne tråden. Og så kan man utveksle erfaringer som ikke er for hele forumet.

Ser at det bare er Gleder_oss*fødeklar* av dere som har en profil. Men jeg har i alle fall notert meg nick-navnene deres.

Annonse

Hei

Jeg har termin i mars neste år så jeg er ikke kommet så langt på vei ennå, og regner meg egentlig ikke som offisiell gravid før jeg har vært på første UL og fått vite at alt er ok. Heldigvis er det bare en drøy uke igjen nå :)

Så om alt viser seg å være ok blir jeg gjerne med på et treff i oktober :)

Bor også i Bærum, nærmere bestemt Jar, men er ikke førstegangsfødende. Er 38 år, og venter nr. 3 i desember. Føler meg litt "ute av synk", da de fleste av vennene våre fikk sin siste for 4-5 år siden. Vet at når barnet blir født er det veldig godt å ha kontakt med flere i samme situasjon. Man er jo hjemme på dagene, og det er hyggelig å ha noen å gå tur med eller skravle med. Med de to første hadde jeg venninner som også var hjemme, men denne gangen kjenner jeg ingen andre gravide.

Hvis det blir noe treff for modne gravide i Bærum, så blir jeg gjerne med, hvis det er "åpent" for flergangsfødende da:-) Tiden strekker nok ikke til før fødsel, men på nyåret er jeg gjerne med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...