semma Skrevet 23. juli 2008 #1 Skrevet 23. juli 2008 Helt ut av det blå, dabbet melkeproduksjonen skikkelig av for noen dager siden. Jeg følte meg samtidig ikke helt bra (svimmel, ør og veldig trøtt). Babis er 4 1/2 mnd (3. barnet på 6 år) og veldig sulten/tørst og frustrert over at det er så lite. Derfor begynte vi med 1 ts maisgrøt i går kveld. Det gikk kjempefint og hun fikk det også til frokost og kvelds i dag - samtidig som jeg ammer like ofte som før. Men melka lar vente på seg gitt. Hva gjør jeg? De 2 andre ammet jeg i 14 mnd, og vil gjerne holde på til året her også.
alleminesmå Skrevet 23. juli 2008 #2 Skrevet 23. juli 2008 Slappe av, kose amme så lenge du kan. Nesespray virker for noen. Og drikk masse. Håper det hjelper ! Stem gjerne:) https://lagring.online.no/sections/competition/view.php?id=13&sortby=votes#3590
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2008 #3 Skrevet 26. juli 2008 Se tråden et lite stykke under her med masse tips og råd:) Og få sjekket jernlageret ditt. Kan være derfor du er svimmel og trøtt. Pass på å drikke masse, spesielt nå i varmen. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå