Gå til innhold

når vi snakker om hva de kan.....

Anbefalte innlegg

Gjest 2 nydeIige små
Skrevet

noen som har 2,5 åringwe som kan stompe-kompen, eller slå kråke, er det hv det heter ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snuppa er 2 år og 8 mnd, og hun har kunnet det en god stund, hvis det er å stupe kråke du mener (ihvertfall det jeg kaller det)... Husker ikke helt når hun begynte... Et halvt år siden kanskje? Var i vinter en gang...

Skrevet

Mi er også 2 år og 8 mnd, og jeg tror hun stupt kråke i over et år. Har ikke tenkt så mye over det. Minsta er 14 mnd og prøver...

Skrevet

Mi tulle er 2 år og 9 mndr og har virkelig fått dreisen på det de siste par månedene.

Skrevet

Mini er 2.5 år og kan stupe kråke ja.. Husker ikke helt hvor lenge han har gjort det.. Noen mnd .. =)

Skrevet

Sønnen ha stupt kråke siden han var litt før 2 år.. Vi hadde en madrass på stua, som vi hoppet og turnet på..

Skrevet

Gutten vår er 2 år og 9 måneder. Han kan ikke stupe kråke. Har aldri tenkt på det - verken å motivere ham eller å trene på dette. Han er helt normal og vel så det (he-he) på alle områder.

Gjest 2 nydeIige små
Skrevet

stompe-kompen heter nå i alle fall på vestlandet, men det var stupe kråke jeg mente :-)

vår mimi gjør nå dette og vi er såååååååååååååå stolte, og var helt sikker på at det var veldig tidlig, mem det er det jo ikke, og det betyr nå heller ikke noen ting, vi er fremdeles sååååå stolte og synes han er veldig flink :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...