trebarnsmamma84 Skrevet 23. juli 2008 #1 Skrevet 23. juli 2008 sønnen min har 40.3 i feber i kveld....bær eg kontakte lege??han er aktiv,et og drikk godt..... kan det vere vaksinen han fekk for 1 veke siden??eller kan det vere tennene som forårsaker så høg feber???
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2008 #2 Skrevet 23. juli 2008 Gi han paraset så du får ned feberen hans. så ville jeg ventet med å kontakte lege. hvis han har feber over 3 døgn er det mulig tegn på infeksjon, men alt under det er normalt.. det er også veldig normalt og få høy feber av tenner.... så lenge han er aktiv og spiser bra, ville jeg bare gitt han paraset for å få ned feberen og sett ann formen hans.. blir han værre, så må du selvfølgelig til lege... lykke til, aldri morro med syke barn!
<3 Felicia og Jonathan <3 Skrevet 24. juli 2008 #3 Skrevet 24. juli 2008 pass på å få ned feberen.. husk barn tåler mye høyere feber enn oss. gi febernedsettende..kle av til bleia, avkjøl med klut kanskje en litt lunka dusj. vi hadde en runde med over 40 i feber i 3 dager og fikk den ikke ned.. men 4 dagen kom det utslett.. så dette var 4 barnesykdommen. kan være det? lykke til.. vet hvor vondt det er når de er syke.. man føler seg så hjelpesløs. føler du deg usikker så ta en tur til legen. man skal føle litt på sånt selv. jeg tar heller en tur for mye enn en tur for lite. kan ofte være betryggende også . dette må du kjenne litt på selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå