**Venter på spire** Skrevet 23. juli 2008 #1 Skrevet 23. juli 2008 Da jeg nevnte for min stemor at vi kunne tenkt oss å fly til Trondheim,sa hun med en gang at det ville ikke hun ha gjort.Jeg har ei svigerinne som mistet dagen etter hun reiste med fly,og det er det hun tenker på!(har aldri blitt sagt at det hadde noe med flyturen å gjøre) Vet det er mange av dere som er i utlandet for IVF,og regner da med at dere tar fly. hva får dere egentlig beskjed om?regner jo med at det er ufarlig!!!Flyturen vår blir på 1 time,i forhold til 6-7 t på tog,og det er veldig fristende:) Ang å få tilbak for reise fra Nav så spiller det vell ingen rolle om det er fly eller tog??
Gjest Skrevet 23. juli 2008 #2 Skrevet 23. juli 2008 Jeg holder på med ED i utlandet og har fått beskjed fra de ulike klinikkene at det er ingen problemer og fly. En tidl kollega av meg er nå flyvertinne og hun var på jobb de tre første mnd. Etter det ble hun satt på bakken. Hadde jeg vært deg hadde jeg tatt fly:) Ang tilbakebet. fra NAV så dekker de vel billigste reisevei?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå