Anonym bruker Skrevet 23. juli 2008 #1 Skrevet 23. juli 2008 Jeg vil tipse dere om Tyroler natursalve fra Bioflora Naturprodukter som fåes kjøpt hos Sunkost. Denne kremen inneholder uttrekk fra stemorsblomst. Min lille på 1 år er plaget med atopisk eksem i tillegg til forskjellige allergier. Han har blitt mye bedre i eksemen sin etter at jeg begynte med denne kremen. Jeg har også begynt å gi han nattlys olje, dette hjelper nok også pga at det inneholder omega 6. Han er allergisk mot fisk og kan dermed ikke få tran, så da er nattlys olje et alternativ )
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 10. oktober 2008 #2 Skrevet 10. oktober 2008 Jeg vil gjerne anbefale "Agrosan" også jeg da:-) Denne kremen fåes også kjøpt på helsekost ol.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2008 #3 Skrevet 2. desember 2008 Jeg vil gjerne anbefale multi-purposecream fra cosmopharma. Også miracle cream som inneholder haiolje fra island, med utrolig mange gode urter som hjelper på psoriasis og atopisk eksem og dermatitter. www.cosmopharmas.com/NO40761
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå