Gå til innhold

liv i magen..hvordan er d med dere i uke 35-36?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei. Nei, det er ikke noe å bekymre seg over, det er helt normalt at babyene blir roligere når det nærmer seg termin. Dette kan variere fra kvinne til kvinne. Min baby har ikke roet seg akkurat, har heller ikke festet hodet ned i bekkenet enda. Sånn at jeg merker mest bevegelser øverst og på sidene av magen (overalt egentlig). Legen ville bestille extra time til ultralyd, ettersom babyen har seteleie. Er i uke 35, og venter også nr 3:-)

Min lille gutt hadde seg og et par uker hvor han var helt rolig. Kjente han endret stilling, men ikke spark.. Dette er og min tredje, og jeg kunne ikke huske at det var så lite liv med de andre to. Var så bekymret at jeg fikk komme inn på ultralyd, og da var jo alt i skjønneste orden :) etter at mammaen roet seg ned, var det tilbake til masse liv og spark hele døgnet..

jeg er 35. Han har noen rolige dager der han er veldig stille. Men så setter han igang andre dager igjenn. Så kan virke som ha har noen hvile dager innimellom.

Jeg leste en plass man skal kjenne 5 bevegelser iløpet av 20 min iløpet av en dag.

Min baby har vært veldig rolig hele veien. Kjente ikke faste bevegelser før i uke 24 jeg.

I dag (36+5) kjenner jeg noe liv, men veldig rolig. Var på kontroll forrige dagen, og her er alt i orden. Jeg har en del kynnere. Trodde det var at babis strakk på seg, men når magen blir kjempehard på den ene siden eller over hele, så er visst det kynner. Litt slitsomt, men deilig å kjenne at det begynner å gjøre seg klart til fødsel ;o)

Men det er så syyyyykt varmt!!! :-|

Annonse

Er 36+0 i morgen og her er det mest bevegelser om kvelden når jeg roer meg ned. Men da har jeg ofte også kynnere og steinhard mage. Kjenner bevegelser som mer glidende og bulkende enn direkte spark. Er nok ikke stor plass der inne nå, og magen står som en lærball om ettermiddagen og kvelden. Synes denne babyen er roligere enn forrige, men husker også at det ble roligere bevegelser på slutten da også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...