Gå til innhold

Noen med erfaringer fra Lindberg/lavkarbo-kosthold?


kungfupanda

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

dette er å forandre livsstilen, for alltid.. kurer hjelper ikke, dvs man går ne di vekt men gjerne fort opp igjen.

 

Det handler om å forandre kostholdet permanent.

 

For meg har det vært redningen i allefall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I 2004 forandret jeg kostholdet til lav karbo men jeg tilpasset det mine matvaner, mange ting jeg ikke liker og ikke spiser selv om det er bra og enkelte ting som er ikke fullt så bra som jeg spiser, som f.eks poteter.

 

I løpet av litt over et år gikk jeg ned 30 kilo, holdt vekten ca et år før den krøp oppover igjen fordi jeg slurvet, spiste for mye snop og har i tillegg utviklet slitasjegikt så fysisik trening er begrenset pga smerter.

 

For 9 uker siden tok ejg meg selv i nakken og sa at nei, dette kan ikke fortsette og gikk tilbake til lav karbo slik jeg liker det.

Kuttet sjokolade fullstending men spiser av og til chips, jeg er ikke så slankekur, ejg har kun forandret kostholdet mitt og lever som vanlig.

Har gått ned 7 kilo i disse ukene og skal ned ca 6 kilo til så er det å jobbe for å holde vekten.

 

Jeg trives med kostholdet, jeg er ikke sulten, har sjeldent søt sug og koser meg med maten.

 

Men jeg er sjokoholiker, spiser jeg sjokolade, klarer jeg ikke å stoppe og derfor har jeg kuttet det helt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg hører egentlig til inne på barnimagen, men er innom og smugleser litt;) anbefaler deg å gå inn på www.lavkarbo.no. Der er det mange med gode erfaringer med dette kostholdet.

 

Imponerende og motiverende å lese slankehistoriene til de som har lykkes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...