Gå til innhold

Kan rier oppleves som sterke mens smerter?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er uenig og sier JA.

Mine første rier kjentes akkurat som menssmerter. De aller første skjønte jeg ikke var rier fordi jeg trodde det skulle være så vondt. Jeg skjønte at fødselen var i gang først da vannet gikk. Da ble også menssmertene tydeligere. Da jeg kom på sykehuset hadde jeg allerede 9 cm åpning. Alt gikk så fort.

Etter en liten stund med menssmerter fikk jeg følelsen av å måtte bæsje;) Så jeg prøvde jo det før vi dro hjemmefra;)) Det kom selvfølgelig ingenting!!

Men smertene oppfattes vel forskjellig fra person til person. For min del er menssmerter ( og bæsjetrang) akkuret de ordene jeg ville brukt!

N@

• 2 uker senere...

Helt enig!

Har født to barn tidligere og vil beskrive rier som sterke menssmerter. Da jeg skulle ha nr. to gikk jeg med dette fra 11 om formiddagen til 01 om natten, da først begynte det og endre seg. Mine var regelmessige i perioder med 15- 20 min. mellomrom for så å opphøre litt. Men var så overkommelige at jeg var ute og gikk hele dagen, også blant folk som ikke kunne se at noe var på gang. Kom inn på sykehuset kl.02 med full åpning og 03.48 var babyen ute.

Lykke til!

JA! min fødsel begynte med stikkinger, og lignet veldig på menssmerter.Gikk og kom litt.økte på etterhvert.Så ja, jeg synes det kan sammenlignes.Vant til sterke menssmerter, så følte jeg hadde godt utgangspunkt til å takle de smertene.pressriene derimot var en helt annen smerte.men hadde de kun i 25min før tulla kom;)Var heldig med 1 fødsel.

Lykke til;)

Annonse

Alle menssmerters mor vil jeg si.

Men jeg ble satt i gang og fikk det for fullt, så det oppleves kanskje litt mensaktig dersom det begynner gradvis.

Som krampe og strekk og stikk samtidig. Og så satt det både lavt foran og bak i korsryggen.

Håper ingen har slike menssmerter til vanlig i allefall :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...