Kathy+Oktoberjente Skrevet 23. juli 2008 #1 Skrevet 23. juli 2008 De (indre) kjønnsleppene mine har blitt kjempesåre (uten noen spesiell grunn..), blør tilogmed litt i dag.. er dette normalt..??
Kathy+Oktoberjente Skrevet 23. juli 2008 Forfatter #2 Skrevet 23. juli 2008 prøver å dytte en gang jeg...
piami Skrevet 23. juli 2008 #3 Skrevet 23. juli 2008 Jeg vet ikke hvor normalt det er men jeg har det også sånn. Har ikke blødd noe men føler meg sår og mørbanket. Har ikke hatt sex på over en uke så vet det ikke er det. Sårt når jeg har tørket meg etter toalettbesøk. Føles litt som nedtrykk men er bare i uke 30..
lana<3 Skrevet 23. juli 2008 #4 Skrevet 23. juli 2008 Slimhinnene blir såre og ømme når man blir gravid. Hvis man også har et lite oppbluss av sopp og bakteriell vaginose så blir man ekstra sår.. Har du gått på antibiotika i det siste? Det kan også gjøre at man får mindre utflod og det igjen gjør at man får mindre smøring der nede og lettere for at bakteriene koser seg og lager det ømt.... Det finnes kremer som du kan smøre deg der nedentil slik at slimhinnene blir tykkere og sterkere men vet ikke om du kan bruke det når du er i 3 trimester...
tesseliten Skrevet 23. juli 2008 #5 Skrevet 23. juli 2008 Jeg har det også sånn, og hatt det i flere uker nå, blitt sjekka til og med og det er pga at ting nærmer seg bare, gjør dritt vondt, og hverfall hvis de skal sjekke om man er moden, klarte ikke å sitte på en god stund etter at legen sjekka det:( begyntte så smått å blø men det var vist ikke farlig.
Buble Skrevet 24. juli 2008 #6 Skrevet 24. juli 2008 Jeg fikk dette over natten, gikk og sjekket og fikk påvist en liten soppinfeksjon. Brukte så 3 vagitorier av merket prevaryl eller no sånn, og er nå heeelt fin!;D Vil anbefale det! Ikke noe behagelig å feks gå i fødsel hvis man er sår nedentil, bli nok NOK mørbanket der fra før! Forstår hvordan dere har det, er skikkelig ubehagelig!!! Lykke til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå