Loddengaard Skrevet 23. juli 2008 #1 Skrevet 23. juli 2008 Hva er egentlig amme-te godt for? Skal det hjelpe produksjonen eller virker det beroligende på babyen? Jeg drikker en kopp hver dag. Drikker også en flaske vørterøl hver dag (etter tips fra min mor).
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 26. juli 2008 #2 Skrevet 26. juli 2008 skal hjelpe på produksjonen og så er det bra i forhold til luft i magen på babyen. Jeg drikker 3 kopper om dagen og har merket klar forbedring på luft i magen på jenta mi.
brooklyn Skrevet 26. juli 2008 #3 Skrevet 26. juli 2008 her funket det for luft i magen. Jeg drakk ca 5 kopper pr dag med eldstemann, men minstemann er det ikke slike problemer enda (kryss i taket), så jeg drikker en kopp te hver dag for tilfellesskyld.
Loddengaard Skrevet 29. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. juli 2008 Takk for svar. Gutten min har en del luft, så da får jeg vel helle innpå med te for å hjelpe han litt. Har også lest et sted at for mange kopper amme-te heller ikke var så bra, så jeg begrenser meg til to kopper dagen. Bare for å være sikker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå