LoveIsInTheAir<3 Skrevet 23. juli 2008 #1 Skrevet 23. juli 2008 Kommenter ALLE navna da?? =) Gjør deres beste vaffal=) Jentenavn: Sophia Iven Ellie Hannah Molly Madison Georgia Rebecca Summer Anna Matilda Niamh Fanny Skye Lexey Ilisa Hedda Victoria Tilly Thila Eline Sunniva Ilena Ilene Minda Amalie Louise Louisa Carolina Jenny Henny Wilhelmina Agathe Ally Alethe Aminda Karna Olivia Aya Ella Grace Lilly Meline Lina Aline Marie Emma Lotta Helene Helena Nora Amanda Kornelia Konstanse Thale Thea Emily Johanna Karoline Annie Leah Frida Agnes Kristina Alida Alide Ebba Lova Nellie Saga Nova Guttenavn: Linus Jesper Jasper Tobias Matias Elias Lukas Nicolas Emil Herman Jacob Ludvig Frikk Iver Mateus Mathis Felix Martin Noah Charlie Isak Joel Oliver Oskar August Adam Riley Teodor Leon Ciaran Jonathan Adrian Victor Samuel Angel Nathaniel Markus James Andreas Sivert Pontus Malte Wilhelm Ville Hampus Ola Elliot Max Gustav Thomas Arthur Simon Edwin Julius Kylian Noel
grace&hope Skrevet 23. juli 2008 #2 Skrevet 23. juli 2008 Gurimalla, det var ei laaang liste... Velger ut mine favoritter, jeg:-) Sophia Matilda Louise/a - liker Louisa Helena Kornelia - mitt favoritt jentenavn Konstanse Johanna - kjempefint Edwin Simon Samuel - mitt favoritt guttenavn Viktor - tøft! Oskar - tøft! Nikolas/Niklas Jesper (Står ikke i prioritert rekkefølge)
Gjest Skrevet 23. juli 2008 #3 Skrevet 23. juli 2008 Fine: Sophia Ellie Hannah Fanny Jenny Henny Wilhelmina Olivia Johanna - heter jenta mi Leah Nova Guttenavn: Jacob Ludvig Isak Joel Oliver Oskar August Andreas Wilhelm Max Gustav Edwin Sitter vel egentlig og lurer på hvilke navn du IKKE har fått med her..
Gjest Skrevet 23. juli 2008 #4 Skrevet 23. juli 2008 Sophia (men bare paa engelsk...) Iven (veldig fint...) Ellie (greit paa engelsk...) Hannah (helt greit...) Molly (veldig fint...) Madison (Greit...) Anna (fint) Matilda (fint) Niamh (fint paa engelsk...) Fanny (veldig fint) Lexey (fint paa engelsk) Eline (fint) Minda (fint...) Amalie (fint...) Louise (fint) Louisa (fint) Carolina (fint) Jenny (fint) Henny (fint) Wilhelmina (fint) Agathe (fint) Alethe (fint) Marie (fint...) Helene (veldig fint...) Konstanse (veldig fint...) Elias (fint...) Nicolas (fint...) Emil (fint) Herman (fint) Jacob (fint) Ludvig (fint) Iver (fint) Oskar (fint) Wilhelm (nydelig) Ville (kult...) Gustav (fint...)
Molla-67 Skrevet 23. juli 2008 #5 Skrevet 23. juli 2008 he-he... det var mildt sagt litt av ei liste... Sophia... liker ikke ph-variante...Sofia er mye finere... vakkert !!! Iven.......skrivefeil???? Iven var ikke fint... Iben er fint Ellie....... for engelsk.... Ella er fint Hannah.. .. liker ikke med h... Hanna er nydelig Molly.........KJEMPEFINT... nydelig på engelsk... sjeldent navn Madison... liker ikke Georgia..... liker ikke Rebecca.... liker ikke skrivemåten... Rebekka er finere S ummer....??? på et norskt barn ??? Anna......... fint men litt tungt Matilda...... kjempefint Niamh........ ??? noget spesielt for denne damen Fanny........ liker ikke... snobbete.... svensk... Skye.......... nei nei.... Summer og nå Skye... hva blir det neste??? Lexey......... huff huff Ilisa............ niks Hedda........ greit nok Victoria...... hater det navnet Tilly........... NEI Thila........ trøste bære... nei nei !!! Eli ne....... vakkert navn Sunniva.... greit nok Ilena......... fint.... aldri hørt det før.. Ilene.........fint tror jeg... aldri hørt det før heller Minda.......nei nei.. Amalie...... lei det navnet Louise....... hater det navnet enda mer enn Victoria Louisa....... samme som ovenfor Jenny........NYDELIG navn... en av mine favoritter Henny....... liker ikke Wilhelmina...jålete, men forsåvidt et fint navn Agathe...... tungt og gammelmodig Ally........... Ally McBeal eller hvordan det nå skrives Alethe...... feil skrivemåte.... Alette... litt hardt Aminda..... aldri hørt det før... redselsfullt Karna....... fint navn Olivia........ NYDELIG navn.... en av mine favoritte Aya...........aldri hørt det... aya baya... Ella........... fint Grace........ skikkelig jålete !!! Lilly........... NYDELIG Meline........ hmmmm... rart navn Lina.......... koselig Al ine....... rart navn Marie........ koselig, litt lei det navnet Emma.......NYDELIG... en av mine favoritter Lotta......... kan ikke utstå det navnet Helene....... fint Helena........fint Nora......... kjedelig og oppbrukt Amanda.... fint Kornelia.... veldig fint Konstanse... koselig... litt hardt Thale....... kan ikke utstå det Thea........ jålete og oppbrukt.. E mily...... engelsk variant... liker ikke disse engelske variantene Johanna.... kjempekoselig Karoline..... dritlei det navnet Annie....... fint Leah......... fint, veldig pop og finest uten h... Frida.......koselig Agnes..... litt tantete Kristina.... greit nok Alida........rart Alide....... rart Ebba...... ikke fint Lova....... rart Ne llie..... liker ikke stavemåten... Nelly er finere, men liker ikke Saga-...... liker ikke Nova...... rart Guttenavn: Linus..... liker ikke... poppis Jesper.... koselig Jasper..... liker ikke Tobias.... tja...greit nok Matias.....fint... men liker i dette tilfellet med h... mathias Elias...... kan ikke utstå det navnet Lukas..... kan ikke utstå dette heller Nic olas.... liker ikke Emil......... NYDELIG... min sønn heter det... he-he.. Herman.... kjempefint Jacob..... NYDELIG.... en av mine favoritter... men med K Ludvig..... liker ikke Frikk........ liker ikke... kort og hardt... forferdelg navn Iver.......... kjedelig Mateus..... liker ikke... finere med h... matheus... Mathis..... ikke fint Felix........ hundenavn Martin..... greit nok Noah..... finere uten h.... veldig poppis Charl ie.... liker ikke engelske navn Isak...... kan ikke utstå det navnet Joel....... ... liker ikke Oliver..... veldig poppis Oskar..... haaaaaater det navnet August...... flott navn Adam...... NYDELIG.... en av mine favoritter Riley...... engelsk... liker ikke Teodor.... bamsenavn Leon..... haaaaater det navnet Ciaran.....??? Jonathan... koselig Adrian ...... oppbrukt Victor........ fint navn... men med k... Viktor er finere Samuel.... veldig bibelsk.. liker ikke Angel....... mnjaaaa.... kommer an på hvor i landet du er fra ................. fint på nordnorsk... på østlandsk.... grøsss og gru.... Nathaniel.... et av de verste navnene jeg vet om... Markus..... fint og poppis James..... engelsk... liker ikke Andreas.... gørr kjedelig Sivert....... enda kjedeligere... hardt.... kan ikke utstå det Pontus..... he-he.... pontus pilatus..... kødder du ? Malte....... liker ikke... veldig hardt Wilhelm ....fint Ville........??? aldri hørt før Hampus.....??????? hvor finner du disse navnene...???? Ola.......... KJEMPEFINT .... en av mine favoritter Elliot....... nei nei og atter nei Max........ KJEMPEFLOTT... en av mine favoritter... Gustav.... fint.. Thomas.... vanlig og fint som aldri går av moten Arthur..... gammel-onkel navn Simon..... pinglete Edwin...... leketøysbutikk.... Julius...... apekatt Kylian......???? herreguuuuuuud !!! N oel....... nå er jeg glad listen er slutt... NEI NEI NEEEEEEEI
Molla-67 Skrevet 23. juli 2008 #6 Skrevet 23. juli 2008 Fatter ikke at jeg orket dette.... men alternativet var å støvsuge... he-he...
(Oktober) Skrevet 23. juli 2008 #7 Skrevet 23. juli 2008 Orker ikke å kommentere alle.. Men her er de jeg likte best: Sofia Frida Emily Olivia Nora Tobias Elias Matheus Felix Noah Isak August Jonathan
Gjest Skrevet 24. juli 2008 #8 Skrevet 24. juli 2008 Gidder ikke kommentere alle, men syns disse er veldig fine: Sofia Ellie Hanna Anna Matilda Hedda Viktoria Sunniva Amalie Jenny Olivia Ella Lilly Emma Lotta Johanna Thale Emily Johanna Leah Frida Linus Jesper Tobias Lukas Nikolas Emil Jakob Ludvig Iver Felix Noah Isak Oliver Oskar August Teodor Viktor Samuel Nataniel
Vannmann35 Skrevet 25. juli 2008 #9 Skrevet 25. juli 2008 Veldig at jeg gidder kommentere alle de navnene...! Men, kan plukke ut topp 3: 1. Caroline med c er flott og klassisk. K er for hardt synes jeg. 2. Ellie - koselig 3. Marie - klassisk og pent 1. Gustav - min favoritt 2. August - stilig 3. Ludvig - koselig
♥ Herligheten ♥ Skrevet 26. juli 2008 #10 Skrevet 26. juli 2008 Plukker ut de jeg syns var brukbare.. Ellie - Litt søtt kanskje? Madison - Tøft og sjarmerende Matilda - Utrolig nydelig navn! Hedda - Søtt Victoria - Utrolig pent og sjarmerende Sunniva - Klassisk og pent Amalie - Flott, men veldig vanlig? Louisa - Helt greit Aminda - Helt greit Olivia - Søtt Emma - Vakkert Nora - Helt greit Amanda - Utrolig pent Thea - Veldig fint, men veldig vanlig? Emily - Nydelig! Johanna - Virkelig pent! Leah - Veldig vanlig? Men pent! Frida - Sukkersøtt Guttenavn: Jesper - Søtt Tobias - Nydelig! Matias - Fint og sjarmerende Elias - Pent Lukas - Helt greit Felix - Tøft! Martin - Orginalt men pent Noah - Nydelig, men veldig mye brukt? Oliver - Nydelig! Jonathan - Pent Adrian - Sjarmerende og søtt Nathaniel - Fint Markus - Søtt Lykke til
LoveIsInTheAir<3 Skrevet 26. juli 2008 Forfatter #11 Skrevet 26. juli 2008 Sophia - VELDIG FINT. Iven - VELDIG FINT Ellie - GREIT Hannah - GREIT Molly - KULT Madison - GREIT Georgia - OK Rebecca - GREIT S ummer - RART Anna - FINT Matilda - VELDIG FINT Niamh - STILIG Fanny - VAKKERT. Skye - LITT MERKELIG MEN KULT Lexey - STILIG Ilisa - OK Hedda - GREIT. Victoria - GREIT. Tilly - KULT Thila - GREIT Eli ne - FINT Sunniva - NYDELIG Ilena - OK Ilene - FINT. Minda - FINT Amalie -FINT Louise - FINT Louisa -FINT Carolina - FINT Jenny - FINT Henny - FINT Wilhelmi na - NYDELIG Agathe - PENT Ally - GREIT Alethe - NYDELIG Aminda - GREIT Karna - OK Olivia - FINT Aya - GREIT Ella - IKKE NOE SÆRLIG. Grace - SØTT Lilly - SØTT Meline - RART MEN SØTT Lina - SØTT. Al ine - SØTT Marie - PENT Emma - GREIT Lotta - OK Helene - PENT Helena - PENT Nora - GREIT Amanda - GREIT Kornelia -GREIT Konstanse - FINT Thale - GREIT Thea - GREIT E mily - GREIT Johanna - GREIT Karoline - GREIT Annie - OK Leah - OK Frida - OK Agnes - IKKE NOE SÆRLIG Kristina - GREIT Alida - OK Alide - OK Ebba - STILIG Lova - IKKE NOE SÆRLIG Ne llie - IKKE NOE SÆRLIG. Saga - OK Nova - OK Guttenavn: Linus - SØTT Jesper - GREIT Jasper - OK Tobias - GREIT Matias - GREIT Elias - GREIT Lukas - IKKE NOE SÆRLIG Nic olas - FINT Emil - FINT Herman - NYDELIG Jacob - NYDELIG Ludvig - NYDELIG Frikk - GREIT Iver - VAKKERT Mateus - IKKE NOE SÆRLIG. Mathis - TØFT Felix - OK Martin - GREIT Noah - OK Charl ie - IKKE NOE SÆRLIG Isak - OK Joel - IKKE NOE SÆRLIG Oliver - IKKE NOE SÆRLIG Oskar - FINT August - GREIT Adam - GREIT Riley - GREIT Teodor - GREIT Leon - IKKE NOE SÆRLIG Ciaran - IKKE NOE SÆRLIG Jonathan - IKKE NOE SÆRLIG Adrian - IKKE NOE SÆRLIG Victor - IKKE NOE SÆRLIG Samuel - IKKE NOE SÆRLIG Angel - IKKE NOE SÆRLIG Nathaniel - IKKE NOE SÆRLIG Markus - IKKE NOE SÆRLIG James - IKKE NOE SÆRLIG Andreas - GREIT Sivert - OK Pontus - IKKE NOE SÆRLIG Malte - IKKE NOE SÆRLIG Wilhelm - FINT Ville - FINT Hampus - OK Ola - OK Elliot - IKKE NOE SÆRLIG Max - IKKE NOE SÆRLIG. Gustav - PENT Thomas - IKKE NOE SÆRLIG Arthur - IKKE NOE SÆRLIG. Simon - OK Edwin - IKKE NOE SÆRLIG Julius -TØFT Kylian -STILIG N oel - IKKE NOE SÆRLIG
Lady lovely locks Skrevet 26. juli 2008 #12 Skrevet 26. juli 2008 Sophia - helt greit, fint navn medn litt vanlig Iven - jeg ville tro det var et guttenavn Ellie - søtt Hannah - synes det blir for oppbrukt Molly - greit, ikke min smak Madison - Liker best til nå Georgia - Nei, hvis du ikke er amricansk eller har nære amrikanske aner. Rebecca - litt kjedelig S ummer - ville heller undersøkt hvordan det er å kalle barnet sommer Anna - synes det er kjedelig Matilda - kjedelig Niamh - hæ Fanny - nei Skye - nei Lexey - nei Ilisa - tja Hedda - pent, men litt kjedelig Victoria - for høytidelig Tilly - søtt Thila - jo da, helt greit Eline - søtt Sunniva - pent, og ikke for vanlig Ilena - ok Ilene -ok Minda - ok Amalie - søtt, men veldig vanlig Louise - liker Louisa - likker ikke så godt Carolina -greit Jenny - søtt Henny - greit Wilhelmi na - blir litt mye det synes jeg Agathe- greit Ally - ikke pent på norsk Alethe - det var veldig fint, hørte det før men likte skrivemåten Aminda - æææ Karna - nei Olivia - greit Aya - ikke for min del Ella -enkelt og greit Grace - ikke så pent på norsk Lilly - jo Meline - veldig fint Lina nå gidder jeg ikke mer Al ine Marie Emma Lotta Helene Helena Nora Amanda Kornelia Konstanse Thale Thea E mily Johanna Karoline Annie Leah Frida Agnes Kristina Alida Alide Ebba Lova Ne llie Saga Nova Guttenavn: Linus Jesper Jasper Tobias Matias Elias Lukas Nic olas Emil Herman Jacob Ludvig Frikk Iver Mateus Mathis Felix Martin Noah Charl ie Isak Joel Oliver Oskar August Adam Riley Teodor Leon Ciaran Jonathan Adrian Victor Samuel Angel Nathaniel Markus James Andreas Sivert Pontus Malte Wilhelm Ville Hampus Ola Elliot Max Gustav Thomas Arthur Simon Edwin Julius Kylian N oel
prebs Skrevet 27. juli 2008 #13 Skrevet 27. juli 2008 Disse liker jeg veldig godt (rekkefølge tilfeldig): Hannah (helst uten h til slutt) Anna Hedda Eline Amalie Marie Emma Helene Nora Thale Thea Karoline Frida Agnes Ebba Jesper Tobias Matias (ville skrevet Mathias) Emil Herman Jacob Ludvig Martin Oskar August Victor Markus Ola Thomas
Mams-te-to Skrevet 27. juli 2008 #14 Skrevet 27. juli 2008 Sophia- Ett veldig fint navn Iven- har jeg aldri hørt før. Men ikke det peneste Ellie- helt ok. Hannah- veldig oppbrukt for min del Molly- minner meg om Polly eller en papegøye Madison- litt veldig engelsk for meg Georgia- ok Rebecca- et veldig fint navn S ummer- liker ikke navn som meg om årstider Anna- helt ok Matilda- Ett veldig fint navn det også. Niamh- nei, det lkte jeg ikke Fanny- er hunden til en jeg kjenner Skye- minner meg om ett guttenavn Lexey-Heter hunden til mine svigerforeldre Ilisa- Vet ikke helt, ikke min smak Hedda- er fint, litt kjedelig kanskje Victoria- Ett flott navn. Tilly- Nei likte ikke Thila-Nei likte ikke Eli ne- Kjenner mange med det navnet, så for meg er det litt ut Sunniva- Helt ok. Ser for meg en litt rund jente med lyse tykke fletter Ilena- Russisk Ilene- Ikke hørt før Minda- Helt ok Amalie- Ett veldig vakkert navn. Louise-Helt ok Louisa-Ja, snånn passe Carolina-Liker jeg godt Jenny- Er ett søtt navn. Minner meg om en litt rampejente med glimt. Henny- Nei, liker ikke Wilhelmi na- Minner meg om Ugly Betty serien på Tv Agathe- Er ett vakkert navn, minner meg om en skjønn jente jeg kjenner Ally- Nei, liker ikke Alethe- Liker ikke Aminda- Litt pompøst Karna- Vakkert Olivia- Ikke en favoritt Aya-Ok Ella- Er ett snerten navn, fint Grace- Nei Lilly-Nei Meline-Har jeg aldri hørt før så jeg vet ikke Lina- Sånn passe Al ine-Vakkert Marie-kjedelig Emma-kjedelig men pent Lotta- nei, liker ikke Helene-ok Helena-ok, penere enn Helene Nora- Ok, minner meg om syltetøy. søtt Amanda- ett vakkert navn Kornelia- Nei lker ikke Konstanse- Tungt navn Thale- OK Thea-fint men veldig poppis E mily- vakkert, en ny variant av norges Emmabruk Johanna- Veldig fint navn Karoline-ok Annie-nei Leah- OK Frida-ok Agnes- Navn som blir Senga eller en annen bruksting blir rare Kristina- ok Alida-ok Alide-Nei liker ikke Ebba-Nei liker ikke Lova- Nei, det var ett merkelig navn synest jeg Ne llie- OK Saga- Liker ikke Nova- Oppi Nova= spissen på hustaket på sunnmøre. For meg blir det merkelig. Guttenavn Linus- nei, det er jeg lei Jesper- Ett pent navn Jasper- Jesper er finere Tobias- oppbrukt Matias-oppbrukt Elias-oppbrukt Lukas-oppbrukt Nic olas-helt ok Emil-oppbrukt Herman-Har jeg aldri likt Jacob- Pent Ludvig-Nei liker ikke Frikk-Minner meg om en hund Iver- Synest jeg er pent Mateus- Helt ok Mathis- Ok Felix- Ok Martin- Er ett veldig fint navn Noah- Oppbrukt Charl ie- nei liker ikke Isak- Er pent Joel- Nei liker ikke Oliver- Ok, men mye brukt Oskar- Veldig fint August- Har jeg aldri likt Adam- OK Riley- Var veldig engelsk Teodor-Nei. Leon- Er det fineste av navnene dine synest jeg Ciaran- nei Jonathan-NEI Adrian -sånn passe Victor-ok Samuel- sånn passe Angel- Nei, nei nei Nathaniel-Nei Markus-Mye brukt, det er jeg lei av James- OK Andreas-Vakkert Sivert- ok Pontus- Nei minner meg om en tykk tegneseriefigur Malte- Minner meg også om noe rart Wilhelm -ok Ville-Nei Hampus- Nei Ola-ok Elliot-Nei Max-ok Gustav- Helt ok Thomas-OK Arthur-Liker jeg ikke Simon-ok Edwin-ok, men minner meg om en gammel mann Julius- er en apekatt i dyreparken Kylian-Nei N oel- Nei Det var en veldig lang liste. Siden du spurte om kommentarer så regner jeg med du ikke blir fornærmet av mine kommentarer. Mange fine navn på listen din...Noen var mindre pene, men sånn er det med laaaaange lister..Lykke til på navnereisen
Gjest Skrevet 28. juli 2008 #15 Skrevet 28. juli 2008 Sophia- Nydelig men liker det best som Sofia. Sofie liker jeg enda bedre:) Iven -Njæ... Ellie- OK. Hannah- Flott, men veldig unøvendig med H. Molly- Søtt og sjamerende. Kansje litt for søtt? Madison- Likte ikke Georgia- Nydelig på engelsk. Rebecca- Vakkert og ikke så veldig mye brukt på små nå lenger. Summer- Det var jo litt søt, men blir litt rart på norsk.. Anna- NYDELIG, NYDELIG! Matilda- Ett helt ok navn. Liker Matilde best. Niamh- Huff nei, ikke på en norsk unge:\ Fanny- Det er helt OK. Ikke noe jeg kunne valgt. Skye- Sky? Neida, litt rart navn.. Lexey- Beklager, fælt Ilisa- Ser ut som en skrivefeil av Lisa.. Hedda- Veldig mørkt og dystert...... Victoria- Ja det er et flott navn! Klassisk, vakkert og litt tøft! Tilly- Passer bra på en liten kattunge;) Thila-Samme som over.. Eline- Vakkert! Sunniva- NYDELIG, NYDELIG! Utrolig vakkert! Ilena- Synes også det er veldig russisk.. Ilene- Aldri hørt før, likte ikke.. Minda- Miner meg om MINDE i Bergen.. men OK Amalie- Ett veldig flott navn, men kansje litt poppis? . Louise-Vakkert, og pent! Louisa-Litt tyngre, men det er vakkert det også! Carolina-Synes Carolina høres så finsk ut.. ANER ikke hvorfor.. men CarolinE er veldig vakkert! Jenny- Åja.. det er et søtt og koselig navn det! Henny- Kjempe koselig! Ser for meg en jente med glimt i øyet:) Wilhelmi na Jaa.. det er jo pent men langt og tungt.. Agathe- Flott! Ally- Nei! Alethe- Likte ike noe særlig! Aminda- Høres ut som en rar skrivefeil av Amanda.. Karna- Vakkert Olivia- Vakkert Aya-Grusomt! Beklager! Ella- Vakkert og lett! Grace- Det er nydelig på engelsk! Lilly-Søtt og kort Meline-Litt jålete og søtt? Lina- Sånn helt OK Al ine-Nja... vet ikke helt.. Marie-Vakkert og pent! Emma-Flott og søtt men veeeldig vanlig og poppis.. Lotta- Vakkert og flott! Helene-Nydelig! Helena-Tyngre en Helene.. men vakkert Nora- KJEDELIG Amanda- Vakkert! Kornelia- Nei lker ikke Konstanse- Vakkert! Thale- OK Thea-Fint, men veldig poppis da.. E mily- vakkert! Johanna- Veldig fint navn Karoline-FLOTT! Annie-OK Leah- OK Frida-FINT Agnes- Det er nyydelig! Kristina- Vakkert! Alida-NEI Alide-NEI Ebba-Søtt og koselig Lova- Nei.... Ne llie- OK Saga- Liker ikke Nova- Neei... BEKLAGER, tar kansje guttenavnene senere.. ble så trøtt av alle jentenavnene:0
peggy08 Skrevet 31. juli 2008 #16 Skrevet 31. juli 2008 Her er min topp 7 liste:-) Sofia Anna Mathilda Sunniva Olivia Nora Kornelia Jesper Jasper Herman Gustav August Oskar Emil
~Buffalo~ Skrevet 31. juli 2008 #17 Skrevet 31. juli 2008 Ok, disse navnene er hvertfall bra: Anna Hedda Louise/a Jenny Wilhelmi na Agathe Marie Helene Nora Amanda Kornelia Johanna Karoline Frida Agnes Kristina Ebba Jesper Herman Jacob Ludvig Martin August Adam Teodor Jonathan Andreas Wilhelm Ola Max Gustav Thomas Arthur Simon
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå