vi blir 5, 25 sept :) <3 Skrevet 23. juli 2008 #1 Skrevet 23. juli 2008 på 1 mnd ca ... jeg er gla i å ta bilder og på 4 mnder nå har jeg tatt 1394.. bilder...samboeren klager...jeg frem kaller jo ikke alle..
Labambie Skrevet 23. juli 2008 #2 Skrevet 23. juli 2008 Så flink du har vært!!! Du kommer jo ikke til å angre når barnet blir større det er sååå moro å ha! Jenta mi er 6 mnd,og vi har tatt rundt 650 bilder.. Ikke så mange som deg! Men et lite tips er å med gjevne mellomrom brenne ut på cd og legge hos dine foreldre eller sånn, i tilfelle det skulle brenne hjemme hos dere.. ALT kan erstattes,ikke bilder... Kos deg med bilder!
Gjest Skrevet 23. juli 2008 #3 Skrevet 23. juli 2008 Gutten er snart 7 mnd å vi har tatt ca 3000 bilder. ELSKER å ta bilder. Har i tillegg filmet endel. Vi har dem 2 pc'er pluss at vi brenner ut cd kopier ved jevne mellomrom som sambo legger i skapet sitt på jobb. Jeg fremkaller noen få bilder som jeg bruker til egne album til lillegutt. Synes ikke din sambo bør klage, så lenge du ikke fremkaller alle, er jo bare stas med masse bilder. Det koster jo ikke noe å ha dem på pc'en. Å tror nokk de små vil sette pris på bildene når de blir store. Jeg setter i alle fall pris på de få som finnes av meg.
Tredjemann på vei :D Skrevet 23. juli 2008 #4 Skrevet 23. juli 2008 Jeg tar alt for mange! Hehe... Vet ikke hvor mange jeg har tatt siden eldstemann ble født for 2,5 år siden, men har i hvert fall to proppfulle album fra han var nyfødt til han var ca. 19 mnd. Men limer ikke inn alle bildene jeg fremkaller, pluss at jeg ikke fremkaller alle bildene jeg tar, så det er nok knipset en del ganger her ja!
Line-80 Skrevet 23. juli 2008 #5 Skrevet 23. juli 2008 Vet ikke hvor mange bilder vi har av han, men hittil har jeg tatt bilder av han minst annen hver dag, men det blir som regel hver dag. Han er 6 mnd nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå