Gå til innhold

Noen som ikke har begynt med mammabukser enda??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei:) Jeg har heller ikke begynt med mammabukse... Men bruker mest joggebukse nå da:) Trange bukser orker jeg ikke å bruke.. Men har noen vide bukser som jeg bruker utenom... Men skal vel på mamma-bukse jakt snart igjen... Har vært på Hm, fant egentlig ingen jeg likte der...

Annonse

Etter en uke med joggebukse på hytta, var de andre buksene for trange da jeg kom hjem. Har ikke kjøpt meg mammabukse enda, men skal gjøre det så snart jeg finner. Kjedelig å gå i joggebukse hele tiden...

Jeg er 16+6 i dag.

Er berre 13 v på veg, og har ikkje begynt m mammabukser. Men gjekk ned 13 kg før/i starten av svangerskapet, så dei fleste buksene eg eig har vore romslege fram til no. Kjenner at noken er begynt å stramme litt over magen- så kanskje eg må finne igjen mammakle-kassa mi igjen snart:-)

Nei, har ikke begynt med mammabukser enda.... har ingen planer om det heller egentlig. Bruke ikke det i mitt første sv.skap, så håper jeg slipper nå også. Bruker alle olabuksene mine, og ingen av de er ubehagelige å ha på seg. Er 15+1.

Nei, bruker ikke det... men må kjøpe snart, er 17 uker og får ikke igjen knappen på buksene. Går mye med joggebukse og skjørt, eller så bare går jeg med knappen oppe. Har på meg vide gensere og topper for å skjule magen uansett, så da er det ingen som ser at knappen og buksesmekken er oppe;)

Annonse

Er 17+3 og bruker de samme klærne fortsatt. Gikk ned 10 kg rett før jeg ble gravid, og har vært syk i det siste, så jeg veier nå det samme som da jeg ble gravid.

Forrige gang måtte jeg begynne med gravidbukser da jeg var ca 2 mnd på vei, siden det var ubehagelig med alt som kom i nærheten av magen.

Håper å drøye det litt til. Har en del å gå på i arbeidsklærne ihvertfall.

Jeg er 17+4 og har ikke begynt med mammabukser. Har mange bukser som er lave på livet så de går lenge ennå. Under forrige svangerskap hadde er jo par vanslig Lee-jeans som jeg brukte helt til fødselen! Så man trenger ikke nødvendigvis gå med mammabukser i det hele tatt.... Jeg kan ikke fordra den digre strikken over magen.... ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...