Gå til innhold

hva har dere i inntekt i mnd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

og hvordan klarer dere dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg klarer meg supert. Har sett at damer som har nevnt at de tjener mye her inne får masse pepper, så jeg vil ikke oppgi det spesifikt. Er enslig forsørger, men har til allt jeg vil ha med unntak av Seglbåt og Dyre sportsbiler.

Skrevet

Vi har ca 36 000,- og hvordan vi klarer oss, tja, det går no rundt.

Vet ikke helt hvor du vil med hvordan vi klarer oss, men vi har no ikke mere så vi MÅ jo klare oss med det vi får utbetalt i mnd!!

Skrevet

Jeg har 12 000 utbetalt. Jobber 50% stilling.

Typen har 20 000 utbetalt. Til sammen har vi 32 000.

Har lån på 10000. Så skulle gjerne hatt 10 000 mer i mnd, men da må jeg tilbake i 100% stilling og det orker jeg ikke.

Skrevet

Ca 50 000, klarer oss utmerket. Lite å klage på i grunn. Har faste utgifter på ca 20 000, sparer 5000, svir av ca 10 000 på oppussing hver mnd siden vi pusser opp hus, så da går ca 10 000 til mat, klær og drivstoff.

Skrevet

Skrytepave. Så ekkel du er. Tror ikke noe på at dere tjener såå mye.

Skrevet

30-35, har utgifter på 28 (inkl 5000 til mat)..det går greit!

Skrevet

Er det mye? Og hvorfor skulle jeg lyve? 50 000 der alt er innregnet er slett ikke mye, vi har 5000 i leieinntekt også. Og hva var ekkelt med innlegget? Svarte på et spørsmål rett og slett, inntekt og hvordan vi klarte oss. Jeg synes minsunnelse er en lite positiv egenskap. Lett på ræva og jobb, bytt jobb, etter ta å dere litt overtid hvis det er knepent økonomisk.

Skrevet

Jeg synes ikke 50.000 er så fryktelig mye i dagens samfunn. Vi har mer enn det og vi klarer oss bra ja, men vi har ikke overflod. Det føles ikke slik ihvertfall! Og jeg er helt enig, misunnelse er en lite sympatisk egenskap.

Skrevet

Vi har 35 000 kr i mnd å klarer oss superdupert! Ikke mye utgifter heller, utreom det vanlige. Ikke noe lån..

Skrevet

Vi har så vi greier oss, og vi lever et normalt liv. Har en gammel bil, en ok leilighet, en vanlig tv og (foreløpig)1 barn. Regninger har vi også.

Skrevet

Synes ikke du svarte ekkelt !! :) Latterlig kommentar av vedkommende. Stå på:) Enig i det du sier med å lette på ræva og skaff seg en bedre jobb, eller i det hele tatt ut å jobb!!

Bare for å gni den inn så tjener mine foreldre over 100 000,- i mnd.

Hahaha, håper du vrir deg i misunelse!! TIL ANONYME OVER HER SOM MENTE NOEN VAR EKKEL.

Skrevet

Vi har 1 inntekt på ?, jeg husker faktisk ikke hvor mye det er utbetalt i måenden, men årslønna er på ca. 600 000. Selv er jeg hjemmeværende, så det er det vi har fast inn hver måned, bortsett fra barnetrygd og kontantstøtte. Ellers finnes det andre måter å tjene penger på enn en fast inntekt. Vi har f.eks penger stående i noen fond og i et firma som vi kan ta overskudd og utbytte av hvert år. Vi tar i alle fall utbytte på minst det jeg hadde fått utbetalt om jeg var i full jobb. Så vi klarer oss utmerket, men syns ikke det hadde vært så veldig sprekt om vi skulle levd kun på den ene lønna for vi bruker mer enn vi har inn på konto av faste lønnsinntekter hver måned.

Skrevet

Vi har ca 15 000 i samlet inntekt. Jeg er student så får ikke noe nå. Men blir vel litt mer til høsten. Sambo har heller ingen drømmeinntekt. Vi klarer oss akkurat

Skrevet

Jeg har en mill i året, han litt mere. Ja vi klarer oss - men jeg får ikke mye når jeg er sykmeldt eller har barselpermisjon. Så vi kan aldri ta på oss faste utgifter som tilsvarer mere enn en sammenlagt inntekt på 800 000 i året. Vi kunne fint ha klart oss på 1\4 del av det vi tjener. Uten samme skatteprosent selvfølgelig.

Skrevet

Vi har utbetalt ca 43 000 til sammen. Har mye faste utgifter, men er flinke til å spare det vi kan spare, og ligger alltid i forkant så vi ikke skal havne i knipe. Hadde skikkelig dårlig råd før, så nå føler vi oss rike :)

Skrevet

Syntes det er så deilig å høre når folk er fornøyde! Da blir jeg i så godt humør. Jeg er fornøyd med å få utbetalt 15000 i måneden. Klarer meg helt topp. Til og med råd til ting jeg kaller luksus.

Skrevet

Til deg som har 1 mill. Du vet at du, som selvstendig næringsdrivende, nå får rett til sv.sk. penger? Dog da bare inntil 6 g, men det er da mer enn ingenting....

Skrevet

Tilsammen får vi utbetalt 40 000 kroner, 10 000 av disse sparer vi da vi ikke har faste utgifter verken på bil eller hus enda. Bil fikk vi gratis, og bor i et hus foreløpig gratis, men vil gjerne eie noe selv med tiden, og sparer til da! Ellers er det regninger som forsikringer og div. regninger. Vi lever godt!

Skrevet

Jeg er nettopp blitt alenemamma: har ca 25 000 utbetalt pr mnd. Men det blir vel litt mer nå når jeg er blitt alene? Dobbel barnetrygd? Barnebidrag. Har ikke regnet med slike ting. Så da har jeg sikkert opp under 30 000 pr mnd...

Skrevet

Får vel utbetalt ca 50 000kr i mnd. Pengene går med.

- ca 20 000kr går med til å betale lån.

så kommer kommunaleavgifter, forsikring, husleie etc av faste utgifter.

Du som synes 50 000kr i mnd var mye og at vi skryter av det. Det er nok en helt normal inntekt for folk med høyere utdanning (to personer). -Ta med i betraktningen at vi bruker sikkert i gj.snitt også 4000kr i mnd på betale på studielånet og.

Skrevet

Jeg har 20.000,- utbetalt, mannen litt mer, ca 22.000 tenker jeg, i tillegg til at vi har barnetrygd for 3 barn.

Klarer oss greit, men har ingen overflod. Alt har med prioriteringer å gjøre, vi har valgt et ganske stort hus med hage og har deretter i lån. Siden jeg ikke er noe glad i å kjøre bil er det også viktig å ha en ganske ny bil jeg føler meg trygg i. Har ikke til dyre ferier, merkeklær eller masse impulskjøp, men vi har det trygt og godt. Slipper å krangle om penger og økonomi ihvertfall...

Skrevet

Hva har du med det å gjøre?

Og hva utgjør det for en forskjell for deg?

Skrevet

Har 23000. enslig med ett barn.

typen har ca 140000 i mnd. renter av formue og innetekt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...