gullet og eg Skrevet 23. juli 2008 #1 Skrevet 23. juli 2008 noen her som har fått reaksjon på å gå på pergotime og eventuelt puregon slik at eggstokkene ikke "vil mer"? Etter to sykluser med eggløsning (først bare pergotime, så pergotime + puregon) hadde jeg to sykluser uten eggløsning. Nå har jeg høy fsh verdier (sist gang 25) og en mulig forklaring (dersom det ikke det er tidlig overgangsalder) er at det er en reaksjon på medisineringen. Noen som har opplevd dette?
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 23. juli 2008 #2 Skrevet 23. juli 2008 dersom du har hatt en FSH på over ca 10 den eller de mnd du har gått på pergotime/puregon elelr andre stimuleringer, så kan mnd etter følges med høye FSH verdier. De høye fsh verdiene kan da resultere i at du ikke får eggløsning. Så dersom du får noen mnd med pauser uten stimulering så er det mulig at fsh verdien daler litt ned igjen og du har da muligheten for å få eggløsning igjen
gullet og eg Skrevet 23. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. juli 2008 får håpe at etter en pause så kan verdiene synke igjen. Er litt skeptisk til å begynne med trisekvens, men jeg går jo ut fra at gynekologen vet hva han gjør. Det er jo uansett ikke medisin for å stimulere til eggløsning. Fikk forresten wheatgrass i posten i dag Og akupunktur i begynnelsen av august.
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 23. juli 2008 #4 Skrevet 23. juli 2008 Du kan prøve å se hvordan det gpr med de medisinene. Vil anbefale dg å kutte ut medisinenen om du finner ut at du ikke blir fortrolig med den, men kanskje vert ett forsøk. Du får begynne med wheat grass, det har jeg tro på, det har funka for veldig mange. Ta også en pause fra disse stimulerings medisinene:) kroppen har ikke godt av det, spesillt ikke for oss med disse høye verdiene. Akupunktur funker bra på meg, så får håpe det gjør det for dg også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå