bollus med bolle! Skrevet 23. juli 2008 #1 Skrevet 23. juli 2008 Dere som har blitt gravide på nytt like etter MA, har dere merket økning av symptomer 2. gang? Tenker på at kroppen kanskje "husker" at den nettopp var gravid og når det skjer på nytt så fortsetter den der den slapp med å gi symptomer slik at de kommer fortere og sterkere og kanskje flere? Går her og har overflod av symptomer selv om det er alt for didlig å teste. (IKM ca 2. aug.) Hadde MA i beg. av mai.
Nina 69 G91 J09 J10 ? Skrevet 23. juli 2008 #2 Skrevet 23. juli 2008 Jepp. Jeg hadde en MA i januar, var da i uke 10 men fosteret hadde stoppet i uke 8. Hadde da så vidt begynnt å bli kvalm og vokse litt. Ble gravid igjen i mai, og da spydde jeg fra 2 dager før positiv test. Er nå 11+3 og har ganske stor mage og kvalmen har avtatt litt.(Heldigvis). Har vært sykmeldt i 6 uker pga kvalmen. Så jeg har litt troa på at kroppen "husker" at den nettopp har vært gravid ja. Lykke til med testinga.
bollus med bolle! Skrevet 23. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. juli 2008 Takk for svar, kan jo håpe! Hadde MA på samme tid som du, i uke 10 (foster litt mindre). Kan forresen plusse på tett nese og vondt i korsryggen...Får nesten bare vente til IKM, men kjedelig å være alholdende til vin nå i disse ferietider! Lykke til med din mage, da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå