Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har nå lest gjennom innlegget ditt. Jeg kan ikke annet å si enn at du er en fantastisk mor, og mannen din en fantastisk far. Jeg gråt mesteparten av tiden jeg leste det, det var så sterkt. jesper er en nydelig gutt, noe av det sjønneste jeg har sett. det er vondt å høre hvordan dere har det, men aller mest synes jeg at det er vondt å høre at lille Jesper ikke har det bra. Jeg tørr ikke å tenke på hvordan det må være for dere som foreldre å se den lille gutten deres på denne måten.

Du skriver at det gjør vondt å høre om andres barns utvikling, jeg må si jeg forstår dg kjempe godt. Jeg håper at den tiden Jesper har igjen, at dere kan få noe ut av det, at dere får noen hyggelige stunder samen.

Jeg vil avslutte med å si at jeg tenker virkelig på dere nesten hele tiden. jeg har aldri truffet dg, men jeg klarer ikke å slippe å tenke på dg og dine, tiden her inne på BIM sammen med dg er noe jeg ikke glemmer. ønsker dere den beste lykken. Å kommentarer som "sånne som Jesper" skulle man vert foruten. jesper er like verdifull som alle andre, han er ett menneske som er helt uforglemmelig

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...