Bring_it_on!!:)) Skrevet 23. juli 2008 #1 Skrevet 23. juli 2008 Jeg skal ta med hunden til dyrlegen nå.. Sjekke noen kuler hun har fått på kroppen.. Spredt litt rundt omkring.. Hunden har også begynt og tisse inne.., så det er jo tegn til at henne ikke har det helt bra.. Men ellers så er apetitten som normal og hun er i normal aktivitet iforhold til hva man kan vente av en 10 år gammel hund.. =) Men noen som vet ca hvor mye det koster for en time hos veterinæren?? Har ikke flere tusen tilgjengelig akkurat nå.. Har forsikring.., men mener at den ikke akkurat dekker så mye når hunden er såpass gammel.. Noen som vet ca priser hos veterinæren for og sjekke kuler???
gifteklar gravid og kvalm Skrevet 23. juli 2008 #2 Skrevet 23. juli 2008 vet ikke hvor mye de tar for en konsultasjon jeg om de ikke bruker masse utstyr... men jeg syns egentlig veterinærer er ganske dyre uansett... vi vaksinerte hesten vår og vaksina koster 90 kr, og kjøringa på 3 km kostet 150!! kr?! og resten var bare litt lytting på hesten og et kvarters jobb... reginga kom på 756 kr... var innom med katta vår en gang da den fikk hofta ut av ledd... bedøvelsen kostet 50 kr og så drev dyrlegen på i 15 min, var en annen pasient i mellom mens vi ventet på at dopet skulle virke... det kostet 500 kr... virker som om de har veldig godt timesbetalt men de gjør jo en viktig jobb da!! lykke til med hunden
Bring_it_on!!:)) Skrevet 23. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. juli 2008 Takk for svar.. jeg har tenkt at det ligger på ca 500.- så da kan jo det stemme.. Er jo ikke noe kjøring eller noe som skal inn i summen her.. =)
Gjest Skrevet 23. juli 2008 #4 Skrevet 23. juli 2008 Det er forskjell på hva veterinærene tar. Jeg var på unghundkontroll med vår nå og den kom på 375 kr. Men vi har en veterinær som ligger litt under prisen til en del av de andre rundt her, hun er superflink. Tror ikke de tar flere tusen for å sjekke ut de kulene, men bor du i Oslo må du nok betale en del mer enn oss her på bygda. Forsikring på hund gjelder kun til hunden er 10 år gammel. Kan hende at det er fettkuler hun har fått. Ikke for å være negativ, men fuglehunden vår fikk masse kuler og det var kreft, MEN det betyr ikke at deres hund har det. Vent og se hva vet. sier. Lykke til!
Bring_it_on!!:)) Skrevet 23. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 23. juli 2008 2 av de regner jeg med er fettkuler.., men de andre er nok cyster.. Men om der er godartede eller ondartede har jeg ikke peiling på.. Hunden er over 10 år gammel så regnet ikke med at forsikringen gjaldt nei.. =( Jeg er nok kvalifisert til og regnes som bygdeboer ..
Økologisk_knekkebrød Skrevet 23. juli 2008 #6 Skrevet 23. juli 2008 Hvor lenge forsikringen gjelder kommer vel helt an på hvilken forsikring man har..
Gjest Skrevet 23. juli 2008 #7 Skrevet 23. juli 2008 Da kan det nok hende at vet. tar noen prøver av kulene. Hvis du finner igjen forsikringspapirene på hunden din så står det helt sikkert hvilken dato forsikringen utgår på.. Vet er ikke så dyrt på bygda som det er i byen iallefall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå