LykkeligSomMamma Skrevet 23. juli 2008 #1 Skrevet 23. juli 2008 Æsj, da var det over for denne gang. Det ene egget var ikke noe gullegg og delte seg ikke. Kjipt, men fast bestemt på å ikke gi oss!
Chaiemae Skrevet 23. juli 2008 #2 Skrevet 23. juli 2008 Så trist at det ikke ble noen innsetting på deg. Det må være en tøff beskjed å få.
IVF-mammaer *venter nr.2og3* Skrevet 23. juli 2008 #3 Skrevet 23. juli 2008 Neeei! SÅ skuff.. Trodde virkelig at dette skulle gå bra! Det må være den tøffeste beskjeden å få i denne prosessen.. Ta godt vare på deg sjøl, og håper dere kommer sterkt tilbake, og det snart!! Klem
Gjest Skrevet 23. juli 2008 #4 Skrevet 23. juli 2008 Åh nei:((( Det der må være en forferdelig skuffende beskjed om få( Jeg føler virkelig med deg. Stor trøsteklem fra meg
LykkeligSomMamma Skrevet 23. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 23. juli 2008 Takk for støtte:) Var kjipt, men helt uventet var det ikke. Har nettopp snakket m legen der, Jan B. og han sier det er ene og alene pga for lav dose gonal. Gjort i føre var siden det var så stor risk for overstimuli. Godt å vite at det ikke var pga noe annet enn det, hjalp godt. Så nå er vi ved friskt mot og full retning mot neste mens og neste forsøk. Kanskje vi blir rugere samtidig Chaiemae, når har du planlagt utakk tror du? Jeg har om ca fire uker fra nå.
Chaiemae Skrevet 23. juli 2008 #6 Skrevet 23. juli 2008 Jeg er på andre sprøytedag i dag så da blir det uttak om to uker. Jeg skal heie på deg på neste runde )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå