ylva84 Skrevet 23. juli 2008 #1 Skrevet 23. juli 2008 Vi skal kjøpe barnevogn på fredag,og har sett oss ut Urban Jungel Tvilling.. er det noen av dere som har erfaring med denne vognen ? Og er det best med dobbel bag eller to single? Ellers må jeg bare si at jeg nyter hver dag som gravid,ser det er mange som skriver at de synest det er tungt og de er mye trøtte,jeg for min del har ingenting å klage på,synest det er fantastisk å gå gravid med mine to gutter,er i uke 24 nå. Så det kommer vel tunge dager framover når tiden nermer seg termin,men enda så er jeg i jobb og har det bare helt topp! Gleder meg til ny UL på fredag:) God sommer
Thea-81 Skrevet 23. juli 2008 #2 Skrevet 23. juli 2008 Vi har Urban Jungle. Gutta mine er nå 11 uker og er storfornøyde med vogna - noe foreldrene også er! Kjempelett, smal og har aldri angret på valget. Vi har to single bager, bruker de til å bære gutta litt rundt - særlig når vi er på besøk, og da hadde det blitt tungvint med dobbelbag.. Jeg også nøt hvert sekund av graviditeten - syntes også det var helt ok på slutten - så bare fortsett med det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå