ubuntu Skrevet 23. juli 2008 #1 Skrevet 23. juli 2008 - den må ha liggestilling - den må være god å kjøre i grus og snø - pris max 3000? enn hvis den også kanskje - kunne settes bag i og ha vendbart håndtak?
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2008 #2 Skrevet 23. juli 2008 Jeg har to vogner som er jeg veldig fornøyd med. Quinny Freestyle: Kan legge ryggen helt ned, har store nok hjul til grus- og snøtrilling, du kan snu sittedelen (altså ikke vendbart håndtak, men enkelt å snu) og man kan fint sette en softbag i den. Ulemper er at den er bred, og at den kan tippe over hvis en stor, tung og urolig unge klatrer rundt i den. Men det har bare skjedd én gang hos oss at den har tippet over, og det var da storesøster klatra i den. Er en lite populær vogn her inne, da. Vet ikke hvorfor, men noen har argumentert med at den er billig. Jeg synes det er fint å slippe å bruke en formue på en vogn som uansett ikke er perfekt. Phil & Teds sport: Superdeilig å trille, lett og fin å se på. Lang i ryggen. så den passer til lange barn. Kan også legges helt ned. Ulemper: pris, men den kan jo sikkert kjøpes brukt. En annen ulempe er at den er åpen bak, så når man legger ned ryggen må man henge noe over bak, eller sette inn plastdingsen som følger med. Det er borrelås i kalesjen, så det er ikke noe problem å feste noe der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå