Gå til innhold

Feige feige mannfolk.....

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

De er så tøff når de kan vifte rundt med pilefikerten,men når det får følger,nei da er de ikke så tøff lenger....Bare feige SMÅGUTTER som like godt kunne gjemt seg i mammas skjørter og fortalte så frekk jenta har vært mot ham siden hun ikke vil ta abort og spare han for bbidrag...Og som attpåtil helt SIKKERT har lagt med flere,så det er jo ikke sikkert det er hans heller....Jeg er den frekke jenta som ikke ville spare den feige smågutten som itillegg var gift for barnebidrag,skåne HANS kone og barn for sannheten.For det var seff min skyld at JEG og ikke VI ble gravid og min feil at han da måtte fortelle kona om hva JEG hadde gjort mot HAN.....Barnet MITT er nå 3 mnd,en nydelig liten gutt som har en far som synes det er riktig at det gjøres forskjell på egne barn.....Nei,vent no litt no,det var jo bare MITT barn.....HAN har jo ikke vært med på noe,så hvorfor ta ANSVAR!!!!!!!!!!! Han er jo bare "voksen" og velutdannet,men noe iq,det har han IKKE...Nei,sånne gutter skulle blitt boende på barnerommet sitt og ellers lekt i sandkassa......

Kunne ikke gitt mer Faen i BF,men for MITT barns skyld,kunne jeg ønsket at han hadde en pappa som hadde vært glad i ham sånn som en far skal/bør være..J........ DRITTUNGER!!!!!!!!!!!!!!!!!

Fortsetter under...

Hvorda tror du kona/samboer føler tenker i slike tilfeller, du kan jo tenke deg selv hvordan du har hatt det når den du elsker, far til din/dine barn gjør noe slik..

Evnen til tilgivelse er stor når en elsker.....

Men hun har vel antagelig gitt han et valg, og det har han tydeligvis tatt.

Og i slike tilfeller blir det på bekostning av barn /barna uansett hvordan valget blir.... Det er også en del av konsekvensen når en er utro eller ligger med gifte/opptatte menn og blir gravid.

Tror du hun vil bli påminnert hans sidesprang ved og "være stemor" for ditt barn ved evnt samvær.

Du har det sikkert vanskelig , men du har hatt valget når du setter barn til verden med en "pappa" som allerede har full pakke...

Og det sier vel seg selv at det valget du tok ikke ville bli lett men det er prisen en må betale som oftest når en blir gravid/setter barn til verden men menn som er utro.... og som da forsetter forholdet med kona/samboer .

Du dømmer henne , hun dømmer deg.... Og hvem har mest rett....

Det er en ærlig sak å ikke ville ha barn med hvem som hels og når som helst, nettopp derfor bruker vi kvinner prevensjon. At en mann ikke ønsker barn med deg og ikke ønsker barn blir det samme som at jeg har brukt prevensjon for å hindre å få barn med de jeg har vært sammen med. Skuffelsen må du nesten lære deg å leve med. Jeg har ingenting til overs for de som har seg med gifte menn. Så jeg kan komme med samme tirade overfor deg som du lekser ut av deg mot han og hans kone. Jeg velger imidlertid å la være. Du har valgt å bære frem barnet, og du visste nok betingelsene. Barnet vil nok overleve en fraværende far. Og hvis ikke var det i såfall du som valgte det slik. Du må nesten akseptere at ikke alle var like ekstatisk over graviditeten din. Og at de er normale og for oss andre kjekke mennesker likevel. Det kan diskuteres om det er å ta ansvar å bære frem et barn under slike omstendigheter. Å ta ansvar er etter mine begrep å holde seg unna gifte menn.

Heihei du. Jeg ville bare si at jeg er enig med deg. Selvfølgelig var det dumt av deg å innlede et forhold til en gift mann, men det har egentlig ingenting med saken å gjøre. Forstår virkelig ikke hva de kvinnene her inne som mener det er riktig av mannen å velge bort barnet sitt tenker med. Det er ikke barnet sin feil at det ble til. Har aldri vært i den situasjonen der jeg har blitt bedratt og mannen min gjorde en annen gravid, heldigvis. Men om det skulle skje en gang, og jeg valgte å tilgi ham, hadde jeg faktisk krevd at han tok ansvar. Tviler på at jeg ville klart å bli glad i barnet og ha det på helgebesøk, men jeg hadde ikke tillatt at han nektet å se det. En ting er å leve med en mann som har vært utro, det kan faktisk etter mye arbeid tilgis, men å leve med en mann som gir faen i sin egen unge? Nei takk!

Så jeg føler virkelig med deg, og håper ting går bra. Om det kan trøste deg, så vet jeg om flere tilfeller der barnefaren etter hvert har vist interesse.

Nok en gang, lykke til. :)

Annonse

Takker så mye for svaret ;-)Melissa og anonyme

Til dere andre"anonyme"24/7 og 25/7 11.05 og 23.08

Takker for innlegg fra dere også,men vet dere hva dere svarer på?Har dere noensinne opplevd det,har dere hørt om noen som med viten og vilje vil seg selv så vondt??

Jeg er IKKE en av dem ihvertfall!!!!!!!!!!

Jeg har opplevd det,nå ble damen heldigvis ikke gravid...

Han var utro mens JEG var gravid!! og det var vårt andre barn.......Jeg tuppet han i ræva,ba han komme seg ut av MIN leilighet...Medn tok han tbake,uheldigvis..Det kom jo for en dag at han ikke kunne holde fingrene vekke fra andre damer....Han var min store kjærlighet,traff han når jeg var 14 og kom sammen med han når jeg var 16.......

Flyttet fra ham når jeg var 24 år.

Vi hadde da

2 barn sammen og bygget nytt hus og alt var fryd og glede,trodde jeg.

Men da det viste seg at han fortsatt holdt på,tok jeg med meg barna og flyttet.

Gifte,utro menn kryr det jo av,så hva er egentlig poenget med å gifte seg da?Sånn at de har noe trygt å komme hjem til,uansett hva de finner på utenfor husets 4 vegger?Nei,takke meg til,jeg klarer meg fint alene å det har jeg tenkt å fortsette med.

.

Og for å si uten å unnskylde meg,var det han som ikke fortalte i

begynnelsen at han var gift.Og etter at jeg fikk vite det,var det ikke jeg som var pådriveren.Det må også sies at jeg ble gravid helt i starten,men jeg skulle helt klart trukket meg unna når jeg fikk vite om ståa hans.

Ble nok litt hodestups,dessverre

Nå har det seg sånn at han omsider måtte fortelle dette hjemme.Og han ba meg lyve for konen om hun skulle dukke opp hos meg.Det vil si...at vi bare hadde vært sammen en natt,noe som selvfølglig ikke er sant....Og svangerskapet ble heller ikke til i "fylla" vi var begge klink edru...Jeg har ikke snakket med han på flere mnd nå og er glad jeg slipper å ha kontakt med han.Har heldigvis ingen følelser for han heller lengre,De forsvant når jeg oppdaget hvor feig han var!!!!!!!

Barnefaren hos meg også pinglet ut. Han er ikke gift, men har et forhold til en dame, hvor ting går opp og ned. Så det var i en dårlig periode han kom til meg.

Jeg gidder ikke å mase på han om at han må ta ansvar for ungen. Orker ikke maset. Det er hans tap. At han heller vil være far for tre stesønner, får han ta på sin kappe. Men barnebidrag skal han få betale.

Og skylda for at jeg ble gravid, har vi begge, for begge to mista hodet og hadde ikke prevensjon i tankene før etterpå. Og angrepillen jeg tok virka jo ikke.....

Ikke det flott da?sine egne barn kan man ikke stå til rette for,men å ta seg av andres barn det er helt ok??

Det er en seff at han velger sin kone,fremfor barnet sitt??

Hvem er fremdeles i familie når mann og kone oppløser sitt ekteskap,jo det er barna hans,ALLE barna hans,ikke x-konen.Og jeg tror at blodet er tykkere enn vann,så jeg håper det også vil vise seg i denne saken også

Samme greien som at venninnene er der uansett,går man fra mannen sin,så er vanligvis vennskapet også over.Man har da ikke mer kontkt med x-mannen sin enn det man må nødt å ha!!!!!

"Tror du hun vil bli påminnert hans sidesprang ved og "være stemor" for ditt barn ved evnt samvær"??Er du voksen nok og har egne barn,burde man kunne se forskjell rett og galt.......

Jeg bryr meg svært lite om at barnefar forsetter sitt ekteskap,det er bare en ting jeg kunne tenkt meg at han hadde gjort,og det var å likestille ALLE sine barn...Utenfor eller innenfor ekteskapet sitt

Og jeg dømmer ikke kona hans,bare sånn at det er sagt

"Det er en ærlig sak å ikke ville ha barn med hvem som helst og når som helst, nettopp derfor bruker vi kvinner prevensjon"

Er det mulig???Så når man da bruker prevansjon,så virker den ALLTID da eller?Og ansvaret er det bare kjerringa som står for?

Jeg forventer ikke at du skal noe t overs for meg,for akkurat det er noe jeg ikke bryr meg om.Jeg tar mine valg,og blir jeg gravid med en som er utro,så står jeg for det.Har fått en nydelig liten gutt,som jeg ikke ville vært foruten....Med eller uten en far...

Kan ikke huske å kommet med noen tirade eller at jeg har lekset av meg mot kona hans....

Apropo,visste betingelsene?Nok et bevis på at du ikke vet hva du snakker om!!!!!!!!!Så et ansvar blir anerledes om man blir gravid med en samboer,mann eller forlovede,enn om man blir gravid med en som er gift??

Det er hittil det DUMMESTE jeg noen gang har hørt/lest..

Har samme stiuasjon jeg også, bortsett fra, forsåvidt jeg vet, så er han singel, men alikevel vil han ikke ha noe med sitt eg barn å gjøre... Han har ei datter fra et tidligere forhold, å henne har han annen hver helg, men vårt barn vil han ikke ha noe med å gjøre... Men det er hans tap det da, for det er han som går glipp av alt... Men farsbidrag skal han få lov å betale ja, for han var faktisk med på det han også, å det er like mye hans ansvar angående prevensjon...

Men gud som jeg gleder meg til at den lille som bare er min skal komme til verden:)

Hei;-)

Så koselig;-) Når skal du ha da,vet du om det er en gutt el jente?

Jeg vet ikke hva det er med meg,men jeg har opplevd det før også.Har en jente på 10,det tok faren 4 år før han tok kontakt for å bli kjent med henne.Og idag har vi verdens beste forhold,bank i bordet;-)

Så det går an,noen bruker bare litt lenger tid!!!!!!1

Klem

Barnefaren til mitt barn vil heller ikke ha noe med barnet og gjøre,som ventes i januar.

Han har fått seg dame,og venter barn med henne også.

Han sier han nekter og betale barnebidrag så lenge han har noe han skulle ha sagt.Hah,for DET skjer jo! Barnebidraget tar de jo bare rett ifra kontoen hans!

Jeg gleder meg som en liten unge til at den lille kommer ut:D

Annonse

MANNFOLK er feige derfor lurer jeg på hvordan dere damer som står i med gifte/samboende menn kan støtte oppunder slike med da å innlede forhold med de , der vi alle vet at risikoen når en har sex kan ende opp med barn....

Jeg akkurat blitt alene pga UTROSKAP, han var utro dagen etter at jeg hadde født .... snakk om og bli dolket i ryggen mens en ligger nede....

Hun viste godt at jeg lå på barsel og at vi var samboere.

Han sier han var drita full og angrer som et helvete...

Og det var min skyld ....

Da var en av grunnene var fordi jeg kunne ikke godta at han skrev sms med henne , disse var jo helt uskyldige "værdagsting" men ser jo nå hvor uskyldige de var....

Jeg var også naiv --- fikk jo ikke vite det før etter ca 4 mnd - av hans eks faktisk --- men var så DUM at jeg fortsatte forholdet (vet ikke om det var ammetåka eller hva faen som gikk av meg)

Han sier at han ikke har planer om og ha noe forhold til henne og at han ikke har noen følelse for henne , å FAKTISK gir jeg en F i det ...

Men det har vært for mange løyner , så tar vel ikke akkurat den så seriøst - selv om han har sagt "SITAT" det er for jævlig og få barn med ei en ikke har følelser for....

har heldigvis kommet til det stadie allerede at tanken gjør ikke vondt enang....

Men er jo et bra utgangspunkt for dem å bygge et forhold på eller.....

For meg ser jeg at det han han gjort er uansett utilgivelig

Og til syvende og sist er det han som må betale prisen på alle måter..

Med 3 kansje 2 mødre og forholde seg til --- bidrag - samvær ---

Ja menn er feige både på den gale eller rette siden, derfor stiller jeg meg undrene til at enkelte damer innleder forhold med opptatte menn...

Kan vel lage en lang liste på hva jeg mener om menn som er utro eller damer som innleder forhold til slike menn --- men det egner seg ikke på trykk ...

Så jeg er da den som er på den andre siden ...

Vet bare det kommer en ny dag i morgen :o) med nye muligheter.....

og den dama jeg ref til kan bare dra et vist sted for meg - gjerne sammen med han.... umoralen passer godt sammen....

Noen menn skulle ikke vært i stand til å få seg hverken dame eller barn.

Noen kvinner burde tenke seg om hvem de involverte seg med.

Noen menn er drittsekker.

Noen kvinner er flyfiller.

Ikke alle menn er slik.

Ikke alle kvinner er slik.

Kanskje vi kvinner burde ta litt mer ansvar før vi valgte seksualpartner.

Kanskje det ikke var så dumt slik det var før, vente til ekteskapet med å ha sex...

Uansett, det er aldri for sent å starte på nytt !!!

Skjønner godt hvordan du har det Lillefix_pp,har vært der selv.Nå var nå han utro før jeg var ferdig graviditeten,men hvem vet..kansje han var det etterpå også;-(

Det at jeg rotet meg inn i en mann som var gift,var ikke fordi at jeg ville kona hans noe vondt.Disse "uskyldige" mennene er flinke til å få sympati og om det itillegg er kjemi der,så er jo ikke veien lang,,,desverre...

Uten å forsvare noe annet enn alder og erfaring,så vet jeg at hadde min mann fått barn med en annen og jeg fremdeles ville delt livet mitt med han,så hadde jeg også tatt imot barnet hans med åpne armer...

Det er uansett ikke barnet sin skyld!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...