Gå til innhold

Er Emmaljunga vognenes Rolls Royce ??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er vel helst Emmaljunga Edge vogna som blir kalla for Rolls Roycen. Rett og slett pga alt tilbehøret og elegansen man får ved den modellen.

Vil nok neppe kalle f.eks. Smart modellen til Emmaljunga en Rolls Royce;) God vogn, men man får likosm ikke helt det samme. Det er en mye enklere utgave.

Edgen er en kjempe flott vogn iallefall. Har den selv og brukte den helt til mini ble 1år.

Eneste minuset er at den er tung, og særlig når babyen begynner å bli en del kilo og sitter i sportsdelen så oppleves vogna veldig tung.

Den er lett å trille som bagvogn, men som sportsvogn så er det akkurat som om tyngdepunktet blir helt feil og vogna oppleves kjempe tung.

Annonse

Dere som skriver at Emmaljunga er store, tunge osv... Dere vet at de har andre modeller enn Edge Duo? Bl.a City Cross, City Cerox 360, Cangaroo, Nitro City osv... Det er definitivt ikke store, tunge og klumpete vogner! -Bare sånn til opplysning... ;p

Cangaroo er den eneste jeg for min del syns ser noenlunde ok ut :)

Men - smaken er som baken, noen liker Emmaljunga-type vogner, andre liker...andre ting. Jeg for min del elsker OTH som vi har, og kommer aldri til å ha noen annen vogn igjen.

har hatt emmaljunga, men solgte den nå pga var ikke fornøyd med sportsvogn delen... er jo ikke FULL liggestilling, som irriterte meg og mini... han fikk ikke sove i den !

irriterende...

og som huns krev over, var det noe med tungdepunktet på sportsvogn delen som gjr at det blir så tung og ekkel å kjøre...

Men baggen er HELT fantasisk:))) Mini brukte den til sovevogn helt fram til for uke siden. 9,5 mnd... (stor gutt)

Har en emmaljunga cerox som jeg heller ikke er fornøyd med:( Alt for klumpete...

Tipper jeg kjøper emmaljunga til neste, men citycross.. med city bag... For det er gode vogner! ignen tvil om det:)

Det er mye mulig det, men jeg har litt blandede følelser for Emmaljunga. Har Edge og den er kjempe fin og romslig, men jeg synes også den er rimelig tung. Det blir fort veldig slitsomt å gå i lange bakker hvis man har vært og handlet og varene ligger under vogna... Når det er sagt så var den fantastisk som dypvogn. Gullet hadde masse plass. Når jeg nå skal velge søskenvogn, vil jeg vurdere Emmaljunga fordi jeg vet det er bra kvalitet, men er skeptisk til bredden på denne vogna. Noen med erfaringer?

• 3 uker senere...

Annonse

Aner ikke hvilken vogn man kan anse som Rolls Royce, hehe. Men har selv kjøpt en Emmaljunga Edge med (Sport Carbon understell) og synes den er utrolig fin.. hehe.

Ikke bare utseendemessig,men den er veldig solid, det er virkelig kvalitet tvers gjennom på alle deler. Den er stødig, romslig og comfortnivået er på topp. Ja den er ganske tung (sport-understellet er det tyngste, forøvrig, du sparer vel et par kilo ved å kjøpe et annet understell.) Mulig vi selger den når bag-perioden er forbi, men planen er ihvertfall å bruke den med bag til snuppa nærmer seg året. Skal prøve den som sportsvogn også, og er jeg fortsatt fornøyd beholder vi den selvsagt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...