Gå til innhold

UL i 19. uke - sent?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har termin 28 januar, og skal på ultralyd 28 august, så det vert omlag same som du. Men eg reknar då at eg er i veke 18- sjølv om BiM seier at eg er ei veke lenger- for du er inn i den 19 veka, men i v 18. Forvirrande saker, men er du 30 år- seier du ikkje at du er 31- sjølv om du er inne i ditt 31.år.

No er ikkje eg sikker på når ultralyd MÅ vere tatt for å sikre nokonlunde rett termin, det er vel ca v 18..eller??? Heilt rett vert det aldri uansett. Men faren er vel om dei då finn at du er lengre på veg enn fyrst anntatt.... men det har aldri eg opplevd. Regar med at eg får termin i februar ein gong etter ultralyd...

Forstår at du er nyskjerrig... det er eg også, sjølv om eg har vore på ein ultralyd alt (var litt småhysterisk ein kveld.....!!).

Hm, jo det blir jo omtrent på samme tid. Jeg synes ikke egentlig at det med ukene er så forvirrende. Ved ul vil jeg være i 19. uke - sagt på en annen måte 18 uker og 3 dager på vei. Mulig det er helt normalt da. :)

Vet veldig godt når jeg ble gravid, så jeg regner ikke med noen overraskelser ift det. Men jeg gleder meg til å (forhåpentligvis!) få bekreftet at bebisen er frisk og aktiv. Har hørt hjertelyd, men gleder meg veldig til å se småtten også! :)

Tipper du ble beroliget den kvelden du fikk sett bøllefrøet på ul, Boogi? :)

Jeg har hørt at det vanlige er 18-20 uker(dvs 19. -21.uke), så da høres det helt perfekt ut med 18+3. Skal selv når jeg er 18+1. En venninne, som attpåtil er gynekolog, var nylig på UL da hun var 19+5. Så tror dere er godt innenfor det tidsrommet som er optimalt!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...