andregangsgravid<3<3<3 Skrevet 22. juli 2008 #1 Skrevet 22. juli 2008 Hei vet ikke helt hvor jeg skal spørre om dette da..mn håper noen kan svare meg forde. Har ett litt intimt spm som jeg lurer veldi på.. Kjente det egentli litt når jeg gikk gravid også..mn det er verre nå..(3 mnd etter fødsel) Under sex har jeg en veldig svie nedentil..har kun hatt sex årtli en gang etter fødsel..prøvd to ganger til..mn det var bare for vondt å få den inn..også vondt når jeg vasker meg med såpe. Kan det være sopp eller noe??? Forestn ble det keisersnitt...så fødte ikke da.. Håper virkeli noen kan svare meg
RødRev Skrevet 23. juli 2008 #2 Skrevet 23. juli 2008 Vet ikke helt jeg.. det kan være mange forskjellige ting. Feks tørrhet i skjeden er vanlig etter fødsel. Som du sier kan det også være sopp. Men ta deg en tur til legen og få en gynekologisk undersøkelse!
3 har blitt 4 Skrevet 23. juli 2008 #3 Skrevet 23. juli 2008 Hei,-) Ammer du? Under graviditet og under amming blir slimhinnene i skjeden forandret.Glidemiddel er tingen! Hvis det svir ellers kan det være sopp.Kjøp canesten krem på apoteket og prøv d i noen dager(husk at mannenogså må behandles) Lykke til:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå