Mamma til 2 prinser:) Skrevet 22. juli 2008 #1 Skrevet 22. juli 2008 Gutten min er 3 mnd gammel,han blir veldig fort lei av å ligge i vognen når han er våken for han ser så lite...Bygger opp litt under han med pute ol og da blir han mer fornøyd..men så tenker jeg på ryggen hans osv...når kan man egentlig ta opp den ryggen som er i vognen? Når vi bærer han,så løfter han iherdig overkroppen for vil ikke ligge han vil bare opp.... andre?
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 22. juli 2008 #2 Skrevet 22. juli 2008 personlig syns jegd et er veldig tidlig å begynne å "stable" de opp når de er 3 mnd... hva med å bære han i bæretøy hvis du må ut?og bruk vognen til soving? Det har vi gjort.. hadde også en krabat som edr svært nysgjerrig:)
Mamma til 2 prinser:) Skrevet 22. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. juli 2008 Er akkurat det jeg også syns,derfor jeg spør.har en sånn babybjørn men som jeg ikke har brukt så mye...får nok begynne å bruke den litt mer ja.Skjønner jo at det er kjedelig å ligge nedi den vogna å ikke se noe...
Yo&La+spire Skrevet 23. juli 2008 #4 Skrevet 23. juli 2008 Vil anbefale deg å skaffe deg noe annet enn babybjørn, siden den ikke er spesielt god å bære med. Dessuten er max tid 30 min, og du kan fort få behov for å bære mer dersom gutten din er så nysgjerrig;) Jenta mi var også veldig nysgjerrig (alle barn er vel det) og vi la bort vogna helt når hun var 9 mnd. Før det kunne hun ligge i vogn litt, men etter at eg begynte å bære mye, så ville hun ikke ligge i vogn mer. Bare sutra. Like greit egentlig, for eg liker ikke vogn eg heller:)
jegvilogsåhaettnyttnickidag! Skrevet 23. juli 2008 #5 Skrevet 23. juli 2008 hva bærer du i ?? har en ringslynge men snuppa på 3 mnd har jo "ligget" i den til nå...
Yo&La+spire Skrevet 23. juli 2008 #6 Skrevet 23. juli 2008 Var det til meg? Svarer uannsett eg;) Har bært i mye rart, men sjal er favoritt. Begynte å bære da snuppa var 4 uker, og har aldri bært henne liggende. Det fikk eg ikke til, og når eg prøvde så var hun ikke særlig fornøyd. Har også prøvd meitai, ergo, onbu, sjaltai og såvidt en ringslynge i 3 minutter;) men liker absolutt sjalet best og det er bare det eg bruker nå. Sambo bruker ergoen, så noen ganger bærer eg også i den.....
kitty08 Skrevet 23. juli 2008 #7 Skrevet 23. juli 2008 Sånn var mi også. Plutselig ble trilleturer et mareritt! Så det er ofte litt kjedelig mellom ca 3 mnd og til man kan bruke sittedelen. Jeg har nå en trille som kan legges helt ned, og jeg setter henne litt opp, hun er straks 5 mnd. Men ved den alderen ble det plutselig veldig viktig å huske BBen når jeg skulle på tur. Eller noen av de andre bæretøyene, jeg har også en Patapum, men bruker den mest i huset når snuppa er sutrete ;-). Fordelen med BB er at den er fryktelig enkel å ta av og på - jeg klurer litt med Patapumen ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå