Frustrert76 Skrevet 22. juli 2008 #1 Skrevet 22. juli 2008 Vår nydelige datter er døpt Ingrid og blir ett år i august. Vi liker både Ingrid og Emilie, men vi har to naboer hvor den ene har både ingrid, 6 år og emilie 4 år. På den andre siden har vi en som heter ingrid og er like gammel som vår datter. Alle disse ingridene er oppkalt, akkurat som ¨vår datter. Min avdøde mor het Anne Ingrid, og min sambo sin avdøde bestemor het Ingrid Emilie. Vi ønsker å legge til et navn til, men er usikker på hva vi skal velge. Vi trenger tips om hva som passer til ingrid. Syns det også kunne vært koselig å ta min mors fulle navn, men er usikker på dette...
ღ 1 rosa -07 og 1 blå -09 ღ Skrevet 22. juli 2008 #2 Skrevet 22. juli 2008 hvis dere har lyst å kalle henne Ingrid Emilie, så gjør dere vel d? =) jer er den som ikke bryr meg om hva naboen heter, for å si d sånn... liker jeg et navn, så bruker jeg d på tross av hva de rundt meg gjør... =) men d er da mitt syn på saken =)
Frustrert76 Skrevet 22. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. juli 2008 hei,takk for svar.føler meg litt dum nå,men har du andre forslag til ingrid
Gjest Skrevet 22. juli 2008 #4 Skrevet 22. juli 2008 Ingrid Malèn Ingrid Cecilie Ingrid Alexandra Ingrid Marie Ingrid Elèn Ingrid Sofie Ingrid Nathalie Ingrid Anette Ingrid Amalie
Frustrert76 Skrevet 22. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 22. juli 2008 hei,takk for svar.kom noen fine foslag her.har vært litt innpå ingrid madelen,men av årsak er jeg usikker på madelen. kanskje det er greit å la min lille prinsesse hete bare ingrid. det er ihvertfall en stor ære å få føre navnet videre pluss at det er et av de eldre navn som er vakre også
Vannmann35 Skrevet 22. juli 2008 #6 Skrevet 22. juli 2008 Synes Ingrid passer med det aller meste, men andrenavnet bør ikke være for tungt. Hva med: Ingrid Emelia/e Ingrid Andrea Ingrdi Sofie Ingrid Othilie Ingrid Elise Ingrid Helene Ingrid Elisabeth Ingrid Marie Ingrid Anine Ingrid Kristine
Frustrert76 Skrevet 22. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 22. juli 2008 enig i det.takk for svar.er så rar i forhold til navn,har lett for å tenke på alt mulig.
Gjest Skrevet 22. juli 2008 #8 Skrevet 22. juli 2008 Jeg elsker Ingrid Helene Det er så flott! Ellers er Ingrid Emilie fint, men føler det blir litt stilkrasj.
ღ 1 rosa -07 og 1 blå -09 ღ Skrevet 23. juli 2008 #9 Skrevet 23. juli 2008 Ingrid Olene -d syns jeg ble pent =) Ingrid Oline Ingrid Johanna Ingrid Maria Ingrid Elisabeth Ingrid Eline =)
ღ 1 rosa -07 og 1 blå -09 ღ Skrevet 23. juli 2008 #10 Skrevet 23. juli 2008 Ingrid Olivia =) d er å pent ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå