Gå til innhold

naboen heter det samme

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vår nydelige datter er døpt Ingrid og blir ett år i august. Vi liker både Ingrid og Emilie, men vi har to naboer hvor den ene har både ingrid, 6 år og emilie 4 år. På den andre siden har vi en som heter ingrid og er like gammel som vår datter. Alle disse ingridene er oppkalt, akkurat som ¨vår datter. Min avdøde mor het Anne Ingrid, og min sambo sin avdøde bestemor het Ingrid Emilie. Vi ønsker å legge til et navn til, men er usikker på hva vi skal velge.

Vi trenger tips om hva som passer til ingrid. Syns det også kunne vært koselig å ta min mors fulle navn, men er usikker på dette...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvis dere har lyst å kalle henne Ingrid Emilie, så gjør dere vel d? =) jer er den som ikke bryr meg om hva naboen heter, for å si d sånn... liker jeg et navn, så bruker jeg d på tross av hva de rundt meg gjør... =) men d er da mitt syn på saken =)

Skrevet

hei,takk for svar.føler meg litt dum nå,men har du andre forslag til ingrid

Skrevet

Ingrid Malèn

Ingrid Cecilie

Ingrid Alexandra :P

Ingrid Marie

Ingrid Elèn

Ingrid Sofie

Ingrid Nathalie

Ingrid Anette

Ingrid Amalie

Skrevet

hei,takk for svar.kom noen fine foslag her.har vært litt innpå ingrid madelen,men av årsak er jeg usikker på madelen. kanskje det er greit å la min lille prinsesse hete bare ingrid. det er ihvertfall en stor ære å få føre navnet videre pluss at det er et av de eldre navn som er vakre også

Skrevet

Synes Ingrid passer med det aller meste, men andrenavnet bør ikke være for tungt. Hva med:

Ingrid Emelia/e

Ingrid Andrea

Ingrdi Sofie

Ingrid Othilie

Ingrid Elise

Ingrid Helene

Ingrid Elisabeth

Ingrid Marie

Ingrid Anine

Ingrid Kristine

Skrevet

enig i det.takk for svar.er så rar i forhold til navn,har lett for å tenke på alt mulig.

Skrevet

Jeg elsker Ingrid Helene :) Det er så flott! Ellers er Ingrid Emilie fint, men føler det blir litt stilkrasj.

Skrevet

Ingrid Olene -d syns jeg ble pent =)

Ingrid Oline

Ingrid Johanna

Ingrid Maria

Ingrid Elisabeth

Ingrid Eline

=)

Skrevet

Ingrid Olivia =) d er å pent ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...