Gå til innhold

Har du kallenamn til babyen i magen?

Anbefalte innlegg

1. barnet kalte vi for "Lille Ru" (Kengurubarnet i Ole Brumm)

2. barnet var "Tigergutt" (og det var litt skummelt- for vi viste ikkje kjønn- berre trudde at det var ein gut... og fekk rett!!)

Og den lisje vi har i magen no kallar vi for "Trampe"

Andre som har kosenamn på barnet i magen?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138291784-har-du-kallenamn-til-babyen-i-magen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror jeg må komme på noe... Samboer kaller konsekvent babyen for han... (Tror han har skrekkelig lyst på gutt...) For meg er det egentlig det samme hva det blir, men problemet er at blir det en gutt har vi en svært så streng gammel kommende oldemor som har navnevalget klart... Og jeg kan ikke fordra navnet! Seff skal ikke hun bestemme, og blir det en gutt blir det IKKE Oskar, men vil ikke såre henne heller...

Må komme på et skikkelig koselig ett!

Annonse

Det "var" Lykkeliten, men etter 2 uker på ferie med venninne og barn som fast bestemt mente at barnet måtte hete Waldemar.... uansett kjønn.... hehe.. har det nå egentlig blitt mer Waldemar. Men i mitt stille sinn, er det nok det virkelig navnet hans (?) som brukes ;-)

Annonse

Vi kaller vår for Tjort, hehe. Dette kommer av at min kjære en natt lenge før svangerskapet fant på to "tullenavn" som skulle være alternativer til et evnt. barn, det var Tjortleik og Tjortfrid. Så Tjort er vårt ukjønnede kallenavn, og blir det en gutt kommer sikkert pappan til å la han bli hengende ved det kallenavnet.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...