Gå til innhold

Har dere noen graviditets plager?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har egentlig svært lite plager. Den lille tassen liker seg godt rundt blæra mi, så jeg må ofte på toalettet (plagsomt med 1-2 turer om natten) og enkelte dager har jeg et ekkelt "trykk" liksom nedover urinrøret. Ellers har jeg begynte å få vondt i hofteleddet om natten (hvis jeg ligger lenge på rygg og leser, eller når jeg snur meg), noe jeg mistenker er begynnende bekkenløsning, så vi får se hva som skjer.

Gjest Mammamoms

Hei! :-)

Jeg er egentlig i kjempeform, og koser meg en magen som endelig begynner å se litt gravid ut. Er 21+1 idag.

Men et problem har jeg også da... Når mannen min og jeg har hatt sex får jeg så vondt helt nederst i korsryggen og enda mer i rompa. Det er helt forferdelig å stå stille. Enten må jeg gå, eller sitte/ligge. Vi har prøvd flere stillinger, men ser visst ut til at problemet melder seg uansett...

Ellers er det fantastisk å være gravid!

Befriende få plager heldigvis! Slet en stund med sterk kvalme og var veldig trøtt, men dette gikk over etter ca 12. uke. Har blitt noen ekstra toalettbesøk, men er over en kneik der og føler jeg. I det siste (er nå 18 + 3) har jeg vært veldig tett i nese og bihuler og det gir seg jo ikke :-( Har kjøpt inn nesespray som gravide kan bruke, men de 1+ dagene jeg kan bruke den er straks over, men det er ikke tettheten. Får satse på et bad og saltvann i systemet nå som ferien min starter. Ellers er det utorlig spennende og gøy å gå gravig og jeg håper formen holder!

Annonse

denne gangen her er jeg utrolig sliten... null energi..

har også vært plaget med kvalme.. men det har begynt å bli bedre.. men reagerer på lukter.. noe som gjør at jeg ikke klarer å jobbe i jobben min.. ( hjemmesykepleien...)...

Begynt å merke det i korsryggen litt også.. hadde bekkenløsning med 1 mann..

MEN.. det verste er følelsen av NULL energi.. særlig når man har en på 18 mnd som er VELDIG aktiv.. hm..

Jeg sliter med å være veldig trøtt, hyppige do besøk om natta (ofte 4-5ganger). Sureoppstøt og noen ganger spying. Har begynt å få litt vondt på siden av magen( Nesten som holl), særlig viss jeg har ligge på siden og snur meg til ryggen. Men mye bedre nå. Er i uke 18 nå:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...